Beantwoord

KPN compleet na verlenging

  • 2 December 2019
  • 4 reacties
  • 356 keer bekeken

Momenteel heb ik 2 mobiele abonnementen (sim only) en heb deze in de KPN compleet zitten. Ik ben toe aan verlenging en vraag mijzelf af of ik bij verlenging nog steeds KPN compleet behoud. Ik ben nl voornemens om 1 abonnement te verlagen van 10GB onbeperkt bellen/sms’en naar 5 GB onbeperkt bellen/sms’en. Dus geen nieuwe telefoon o.i.d. gewoon verlengen en 1 abo aanpassen. Met Hussel heb ik geen voordelen want ik wil/heb geen thuis internet van KPN. Compleet levert mij dus het beste rendement. Kan iemand hier mij antwoord op geven?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 December 2019, 19:10

Bekijk origineel

4 reacties

De compleet voordeel vervalt al bij het verlengen van EEN abonnement.... beter beide abonnementen aanpassen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ron_61. Welkom op het KPN Forum! De KPN Compleet korting komt te vervallen wanneer je één van de twee mobiele abonnementen wijzigt naar een Hussel abonnement. Als je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s) achterlaat op het KPN Forum profiel, dan kan ik voor jou uitzoeken of het voordeliger is om jouw mobiele abonnementen te verlengen of om jouw huidige abonnementen te behouden. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

Hoi Vikash,

Mijn abonnement staat al in mijn profiel. Samen met het abonnement van mijn vrouw heb ik dus 2 mobiele abonnementen op mijn adres. Verder heb ik geen abonnementen voor andere diensten van KPN.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd.

Reageer