Beantwoord

KPN compleet niet automatisch ingegaan

  • 22 January 2020
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Beste,

 

In september zijn mijn vrouw en ik overgestapt naar KPN mobiel. We hadden toen thuis al internet. We zouden dubbele mb's krijgen en 5 euro korting op onze mobiele abonnementen. De dubbele mb's zijn nog niet actief. Van wat ik zelf kan achterhalen is dat omdat kpn compleet niet is aangevraagd, de medewerker in de winkel vertelde mij dat ik dat zelf niet hoefde te doen. Als ik het zelf probeer lukt het niet. Ik zou hier graag mee geholpen willen worden. Bij voorbaat dank.

 

Groeten, TEN

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 January 2020, 10:53

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TEN 

Je moet de aanmelding wel zelf doen. Dit kan nog steeds.

Gebruik hiervoor deze link:

https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/uitbreiden.htm

Hoi Noordzee,

 

Bedankt voor je reactie! Die aanmelding heb ik eerder al geprobeerd. De aanmelding lukt niet, ik krijg daarbij allerlei mogelijkheden waarom het niet zou lukken. Al die mogelijkheden lijken mij niet op mij van toepassing. Ik denk dat er iemand van KPN achter de schermen zou moeten kijken waarom het niet lukt.

 

Groeten, TEN

Reputatie 7
Badge +28

Dat kan natuurlijk.

Vul dan even het volledige forumprofiel. Dan komt er hier vanzelf een moderator langs.

Mijn profiel is ingevuld met alle klantnummers. Voor nu zal ik de moderator afwachten. Hartelijk dank voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @TEN, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat jouw abonnement in aanmerking komen voor de voordelen, behoor je ze ook te krijgen! Ik zie dat je wel de € 5,00 korting en MB's delen krijgt, maar de extra MB's nog niet. Ik heb een ticket ingeschoten bij onze KPN Compleet desk, zodat zij hier naar kunnen kijken. Ik verwacht dat ze het gaan aanpassen en dat je hier zo snel mogelijk bericht over krijgt! 

In ieder geval mijn excuses voor het ongemak, hopelijk is het op deze manier alsnog snel opgelost voor jou.

Hoi Susan,

 

Bedankt voor je reactie! In het geval je het niet gedaan had; Zou je voor mijn vrouw ook een ticket willen aanmaken? Haar klantnummer kun je vinden in mijn profiel. Bij voorbaat dank!

 

En ja wat mij betreft is het op deze manier goed hoor.

 

Groeten.

Reputatie 7
Badge +21

@TEN, als het goed is worden alle abonnementen die bij de KPN Compleet registratie horen meegenomen en opnieuw bekeken of ze alle voordelen ontvangen. Dus ik ga er vanuit dat dit in één keer rechtgetrokken wordt! Mocht je, aankomende woensdag bijvoorbeeld, nog geen bericht hebben ontvangen dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@TEN als ik het goed heb gezien is alles per 28 januari rechtgetrokken. Klopt dat? :blush:

Hoi Susan, ja voor zowel mij als mijn vrouw is het kloppend, hartelijk dank.

 

Groeten!

Reageer