Beantwoord

KPN compleet niet compleet

• 14 juni 2015
  • 9 reacties
  • 656 keer bekeken

Sind vorige week is het glasvezel pakket geinstalleerd, hierna waren onze voordelen weg. Gebeld met KPN en dit is toen weer aangezet. Echter hebben wij nu alleen het pluspakket en onze mobiele voordelen (verdubbelling data etc) zijn sinds gisteren verdwenen.

Gebeld met de klantenservice, echter volgens de medewerker staat alles goed. Vorige week kwam KPN erachter dat mijn oude abonnement niet was opgezegd, heeft dit ermee te maken?

icon

Beste antwoord door Erik_ 19 juni 2015, 09:46

Omdat Joran afwezig is vandaag heb ik me nog even gebogen over het TV pakket probleem. Het blijkt dat op dit moment er iets vertraging zit in het verwerken van de TV pakket wijzigingen zoals je die zelf hebt doorgegeven waardoor je HBO het nog niet doet. We hebben dit nu een zetje weten te geven waardoor je binnen het uur HBO actief zou moeten hebben :)

Hartelijke groet,

Erik

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag ,

Na een overstap naar glasvezel is het nodig om Compleet opnieuw aan te melden. Dit kun je doen via deze pagina.

De medewerker zag inderdaad nog de gegevens van het oude abonnement, nu deze is opgezegd vervalt die koppeling met compleet.

Dit is niet de meest gebruikersvriendelijke optie, we werken aan een manier om dit bij een overstap automatisch te laten verlopen. Kun je laten weten of het hiermee is gelukt?

Hoi Joran,

Vorige week vrijdag heeft een medewerker van KPN ons opnieuw aangemeld en afgelopen vrijdag bevestiging gehad dat ik nu compleet ben. Echter heb ik alleen het pluspakket en mobiele voordelen zijn per vrijdag vervallen.

Als ik via de site wil registreren voor compleet krijg ik een melding dat ik al compleet ben.. 

Reputatie 7
Badge +27
Duidelijk, dan ga ik dit verder uitzoeken. Kun je jouw adresgegevens, naam contractant en 06-nummer (die gekoppeld wordt met Compleet) in een privébericht sturen?

Reputatie 7
Badge +27
: Ik heb vandaag terugkoppeling gekregen. De timing is wat ongelukkig verlopen met de te late opzegging van het oude abonnement. Vanaf 16-6 staat alles goed gekoppeld aan het Glas-abonnement, en kun je weer gebruik maken van alle voordelen. Kun je dit bevestigen? :D

Hoi Joran,

Heb inderdaad mijn mobiele voordelen weer terug, heb nog 2 puntjes:

1. Gekozen voor HBO echter heb ik dit pakket niet maar nog steeds het pluspakket.
2. Kan niet inloggen op mijnKPN met het glasvezel abonnement sinds een paar dagen. Alleen nog met het oude abonnement.
Reputatie 7
Badge +27
Naar dat er zoveel obstakels zijn ontstaan bij deze overstap! Maar we zijn er bijna :D

1) Je kunt het zenderpakket maandelijks aanpassen via deze link. Hierbij komt een verificatiecode op het 06-nummer dat gekoppeld is aan KPN Compleet, vervolgens kun je het gewenste zenderpakket kiezen. Dit is elke maand mogelijk.

2) Over MijnKPN heb ik je een privébericht gestuurd, omwille van privacy.

Hoi Joran,

Vorige week reeds gewisseld van pluspakket naar hbo en kan deze maand niet meer wijzigen, maar heb nog altijd het pluspakket.
Reputatie 7
Badge +27
Omdat Joran afwezig is vandaag heb ik me nog even gebogen over het TV pakket probleem. Het blijkt dat op dit moment er iets vertraging zit in het verwerken van de TV pakket wijzigingen zoals je die zelf hebt doorgegeven waardoor je HBO het nog niet doet. We hebben dit nu een zetje weten te geven waardoor je binnen het uur HBO actief zou moeten hebben :)

Hartelijke groet,

Erik

Ja het werkt weer - top!

Reageer