Beantwoord

KPN Compleet niet meer actief vanwege verhuizing

• 10 september 2016
  • 2 reacties
  • 154 keer bekeken

Wegens verhuizing stond het adres van het kpn mobiel abonnement op een verkeerd adres. Dat geprobeerd te wijzigen maar helaas. Dit mobiele nummer was gekoppeld aan het KPN tv abonnement, zodat we Kpn compleet hadden.

15 augustus jongstleden is het kpn compleet stop gezet, wegens verkeerd adres. Ik heb opnieuw, 15 augustus, het mobiel nummer gekoppeld aan het kpn tv abonnement, via MijnKpn.

Maar tot op de dag van vandaag nog steeds in afwachting van het kpn compleet pakket + bijbehorende korting.

Ik heb nog een chat sessie gehad waarin mij werd verteld dat het een aantal dagen duurde voordat de systemen het hadden verwerkt. Die paar dagen zijn nu wel voorbij?

Waarom moet dit zolang duren? en ondertussen wel extra incasseren....

*Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter te vinden is.
icon

Beste antwoord door Justin_ 23 september 2016, 10:59

Het heeft wat tijd gekost, maar inmiddels zijn alle voordelen van KPN Compleet weer actief :)

Ik wens je veel plezier met onze diensten, Marcel!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Het heeft wat tijd gekost, maar inmiddels zijn alle voordelen van KPN Compleet weer actief :)

Ik wens je veel plezier met onze diensten, Marcel!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marcel, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat een verhuizing al druk genoeg is, en dat je niet zit te wachten op extra gedoe met KPN. Graag los ik dit probleem dan ook voor je op :)

Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer