Beantwoord

KPN compleet niet on contract

• 8 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al jaren een prepaid simkaart van KPN en heb laatst besloten om over te gaan op een abbonoment. Toen ik naar de pagina om een contract af te sluiten ging kon ik invullen wat mijn postcode was en zo kon ik zien dat ik kpn compleet voordelen kreeg, waardoor mijn data verdubbeld wed en het abbonoment nog maar 12,50 per maand zou kosten.

Nou heb ik hem besteld, simkaart ontvangen en een contract opgestuurd gekregen. Echter staat in dit contract dat ik 17,50 euro per maand betaal ipv. 12,50 per maand. Klopt dit? Of staan de kpn compleet voordelen hier gewoon niet in vermeld.

Met vriendelijke groet,

Vincent

EDIT: Ik heb na de bestelling ook een mail ontvangen waar in staat dat ik aangemeld ben voor kpn compleet. 

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 8 oktober 2015, 20:32

Hoi,

Waarschijnlijk is je contract 17,50 en krijg je 5€ korting terug later. Dit is waarschijnlijk omdat je ook halverwege je contract kan stoppen met Compleet

Robin
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Waarschijnlijk is je contract 17,50 en krijg je 5€ korting terug later. Dit is waarschijnlijk omdat je ook halverwege je contract kan stoppen met Compleet

Robin
RobinFlikkema schreef op 8 okt '15 om 20:32u

Hoi,

Robin 
ha ok, dat zou het inderdaad verklaren. De extra mb's en minuten die ik erbij krijg zitten er wel gewoon bij inbegrepen neem ik aan?

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

waarschijnlijk staan deze ook niet op je contract, maar worden deze (binnenkort) wel in MijnKPN weergeven nadat je Compleet aanmelding helemaal verwerkt is.

Je hebt thuis dus Alles-In-1/Internet? Anders krijg je geen verdubbeling

Robin
RobinFlikkema schreef op 8 okt '15 om 20:54u

Hoi,

waarschijnlijk staan deze ook niet op je contract, maar worden deze (binnenkort) wel in MijnKPN weergeven nadat je Compleet aanmelding helemaal verwerkt is.

Je hebt thuis dus Alles-In-1/Internet? Anders krijg je geen verdubbeling

Robin 
Ja, heb thuis internet van KPN. Ook op de site bij het invullen van mijn postcode kreeg ik de melding dat ik inderdaad in aanmerking kwam voor KPN compleet. 

Reageer