KPN Compleet nodig om MB's te delen?

  • 10 June 2021
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Moet je perse KPN compleet hebben om MB's te delen? dacht zelf dat dit ook kon met KPN hussel. Krijg steeds de melding dat ik een huishouden aan moet maken, maar dat lukt niet. Heb je persé KPN compleet hiervoor nodig?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @SandraKW, welkom op het forum! Je hoeft geen internet pakket naast je mobiele abonnement te hebben om MB's te kunnen delen! Als je al 2 mobiele abonnementen hebt, kunnen deze gekoppeld worden waardoor je kan delen. Mocht dit nog niet gebeurd zijn, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice! 0800-0402

Is het ook mogelijk om MBs te delen wanneer een of meer van de abonnementen voormalig Telfort abonnement zijn? Ik heb het herhaaldelijk geprobeerd maar het lukt me niet om MBs delen aan te zetten.

Nee, dat gaat niet werken, @Bimmie . Die abonnementen zijn onder de geldende Telfort voorwaarden geïntegreerd. Staat ook TFT bij. Dan moet je echt verlengen naar een mobiel kpn abonnement (Hussel). Maar dan moet de minimale looptijd van je TFT abonnement wel al verlopen zijn. Voor die tijd is verlengen wel mogelijk, maar gaat het nieuwe abo pas in als het TFT abo is verlopen.