Beantwoord

KPN Compleet, nog geen dubbele MB's ontvangen.

  • 8 March 2019
  • 7 reacties
  • 267 keer bekeken

3 weken geleden is mijn vader overleden, wij hebben de nabestaande telefoon gebeld om zijn kpn abonnement op te zeggen, maar door een fout van een medewerker zijn wij afgesloten. !!
het heeft voor zeer veel problemen gezorgd om weer aangesloten te worden na 5 werkdagen weer internet en tv. 7 dagen vaste telefoon,
na8 dagen pluspakket en Spotify, dhr Spaans van de klachten commissie heeft ons goed geholpen. Ter compensatie kregen we op onze mobiel 50 GB en andere compensatie.
Dinsdagochtend gebeld voor de extras GB van kpn compleeten het zou binnen 1 uur geregeld worden.
nu hebben we alleen nog niet onze dubbele mb van kpn compleet afgelopen dinsdag kregen we onze mail na 2 dagen staat het er op. Nu nog steeds niet.
net gechat met medewerkster Stephanie deze vertelde dat het 5 werkdagen gaat duren ?..
u begrijpt hier begrijp ik niets meer van.
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 March 2019, 18:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Janita, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik begrijp dat je dan al helemaal niet op dit soort problemen zit te wachten 😞

Wat ik uit je bericht begrijp, is dat je het abonnement dat op je vader zijn naam stond hebt opgezegd. Voor mijn overzicht, is dat een abonnement voor internet en/of televisie, of een mobiel abonnement? Als het namelijk een Internet en TV abonnement is die opgezegd wordt, dan vervallen waarschijnlijk ook enkele voordelen. Dubbele MB's en een extra zenderpakket krijg je alleen bij Internet en TV + mobiel.

Ik kijk graag met je mee hoe het nu precies zit. Een aanmelding voor KPN Compleet moet namelijk binnen 3 werkdagen wel geregeld zijn. Om het een en ander na te gaan voor je, heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer willen toevoegen aan jouw Forum profiel? Geef even een seintje (in de vorm van een bericht terug) wanneer dit gelukt is, dan ga ik op zoek naar opheldering!
Goedemiddag,
ik begrijp dat je het niet helemaal begrijpt.

wij hebben mijn vaders abonnement opgezegd na zijn overlijden.via de telefoon.

maar inplaats dat mijn vaders abonnement opgezegd was, door een grote fout van een kpn medewerkster, hebben ze ons abonnement opgezegd.
Wij waren dus afgesloten van tv / internet en en telefonie. Gelukkig hadden we nog wel onze mobiel.

Dus hadden wij ook geen kpn compleet meer .
na 3,5 week is alles sinds gisteren Hopenlijk geregeld.

Wij zijn 4 dagen bezig geweest met bellen enz met medewerkers, voor het opnieuw installeren van kpn compleet.
het vervelende is dat alle medewerkers allemaal een ander antwoord hebben wanneer we weer aangesloten werden. En nog erger is dat medewerkers als je aan het chatten bent opeens het chatten beëindigen.
Mvg. Janita
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Janita, bedankt voor de toelichting! Het verkeerde abonnement was dus opgezegd. In je reactie nu lees ik dat het (hopelijk) gisteren alsnog opgelost is. Bedoel je hiermee dat KPN Compleet weer aan staat, en je de voordelen weer ontvangt? Zo ja, dan lijkt het me opgelost en heb je mij volgens mij niet meer nodig 😉 Zo nee, dan help ik je alsnog graag verder met het rechtzetten en compenseren van dit misverstand. Dan heb ik wel een aantal gegevens nodig, die je kan aanvullen in jouw profiel.

Wat betreft de communicatie, we proberen uiteraard altijd de laatste updates mee te krijgen. Helaas lukt dit niet altijd bij iedereen tegelijkertijd. Spijtig dat je 4 keer andere antwoorden hebt gekregen, dat hoort natuurlijk niet! Mocht je in de toekomst nog een vraag hebben, kan je deze ook altijd stellen op het Forum!
KPN staat voor slecht afspraken nakomen, maar mensen wel hoe dan ook aan hun contract houden. Ik word helemaal gek van al die toezeggingen.
Reputatie 7
Badge +21
@Dorusje, jammer om te horen dat je er zo over denkt! Als ik het een beetje inschat, heb je dus een soortgelijk probleem gehad bij KPN? Ben je hier (destijds) al mee geholpen, of zou je graag willen dat ik hier nog een blik op werp?
Hoi Susan,

Het probleem is dat iedereen wel mee wilt kijken, en behulpzaam is, maar dat ze niet samenwerken en dossiers nalezen. Beloftes zoals "KPN Compleet" werkt nu echt, of "uw verhuizing is nu echt verwerkt" blijkt helemaal niks waard te zijn. Compenseren gaat via de telefoon. Op factuurs is het puzzelen en vaak wordt dat later weggestopt zodat je dat weer vergeet. Uiteraard krijg je uiteindelijk een luisterend oor (zoals jij nu aan biedt) en dan verandert er weer niks.

Het is frustrerend dat jullie mensen aan een contract houden, terwijl je een contract aangaat op ANDERE voorwaarden, en als je dat contract vervolgens wilt vernietigen wegens valse voorwaarden dan is het onmogelijk omdat de bedenktijd van je eerste contract al is ingegaan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Dorusje, ik kan inderdaad beamen dat de onderlinge samenwerking soms beter kan. Maar dat is een proces, waar we elke dag mee bezig zijn! Uiteraard moeten beloftes wel worden nagekomen, maar helaas kan ik niet zien welke nu niet nagekomen zijn. Aan de hand van je gegevens zie ik dat er aansluitkosten zijn vergoed, Fox Sports Eredivisie is vergoed omdat het niet lukte om het via KPN Compleet aan te zetten. Dat lijkt er wel op dat we meekijken, meehelpen en ook oplossingen bieden toch? Ik kan uiteraard niet alles terugzien, alleen wat mijn collega's noteren. Dus het kan zijn dat ik hierin wat mis, en uiteraard de gesprekken die hiervoor al zijn gevoerd.

Mocht er nu nog iets zijn, waar ik op dit moment wat aan kan doen, dan hoor ik het graag!

Reageer