Beantwoord

KPN Compleet nog niet geactiveerd

  • 23 October 2019
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Op 30-8 heb ik een mobiel abonnement afgesloten, ben ik overgestapt van Vodafone naar KPN.

Overstap met reden, de voordelen van KPN compleet.

Nu blijkt dat er geen 5 euro van mobiel rekening af is en ook geen dubbele GB. 

Ik ben in de winkel geweest, maar men kon mij niet helpen, ik moest het zelf via internet regelen. Daar kom ik echter niet uit. Ik heb mobiel en thuis geactiveerd in KPN ID en dan zou het moeten werken?

Toen met KPN gebeld, het meisje had storing in systeem en zou het de volgende dag regelen. ik zou mail krijgen dat het in orde was. Maar heb niks gehoord….

Voel mij van kastje naar muur gestuurd ….

Graag zie ik dat de koppeling thuis en mobiel gemaakt wordt en KPN compleet actief. Met de bijbehorende voorwaarden. 

Hoe krijg ik dat gerealiseerd? 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 October 2019, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @verwey, welkom op het forum en welkom bij KPN! Dat de KPN Compleet voordelen nog niet actief geworden zijn is niet helemaal een lekkere start begrijp ik. Het koppelen van de producten in jouw KPN ID is nog niet genoeg voor KPN Compleet, daarvoor moeten de producten ook aangemeld worden. Ik wil voor je kijken wat er inmiddels is gedaan, wat de status is en wat ik voor je kan doen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 7

Hoi @verwey, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik je hierbij nog kan helpen hoor ik het graag van je.