Beantwoord

KPN Compleet nog niet gekregen

  • 16 September 2019
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb meer dan een maand geleden een extra KPN mobiel contract afgesloten maar krijg daar maar niet de Compleet voordelen van.
Naast dit contract heb ik nog 2 telfort mobiel contracten en KPN internet en TV thuis. Op al deze contracten heb ik wel Compleet maar op die nieuwe niet.

Ik heb al meerdere keren via de Chat contact gehad en telkens wordt mijn vraag doorgezet naar de afdeling compleet maar daar krijg ik geen reactie van. Er schijnt van alles niet lekker te gaan nadat jullie met Telfort zijn samen gegaan.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 September 2019, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @Mauritsdk, welkom bij ons op het forum. Het samengaan met Telfort is al een tijdje geleden begonnen. Sinds 2005 is Telfort al een onderdeel van KPN, toen was er nog geen KPN Compleet dus ik ga er niet van uit dat het sindsdien speelt. Ik wil voor je kijken wat er allemaal gebeurt met de Compleet afdeling en wat de status is. Op jouw forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, zou je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en het nieuwe 06-nummer? Als je daarna hieronder reageert kan ik met je meekijken.
Reputatie 7
Hoi @Mauritsdk, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ook op je profiel zie ik de gegevens nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag van je.
Hoi Jasper, Ik had de vraag via Twitter ook gesteld en is via die weg opgelost.
Reputatie 7
Helemaal goed, het belangrijkste is dat het is opgelost natuurlijk 🙂 Dank voor je terugkoppeling.