Beantwoord

KPN Compleet nog steeds niet actief

  • 14 September 2019
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Hoi, ik heb op 20/8 een nieuw kpn abonnement aangeschraft. Daarnaast heb ik een Telfort mobiel abonnement. Mij werd toen medegedeeld dat mijn mb's op kpn abonnement ook verdubbeld zouden worden. Dat is na het activeren van de sim en de eerste verbruiksperiode niet gebeurd. Toen heb ik gebeld en werd mij medegedeeld dat ik me ook voor KPN Compleet moet aanmelden. Dat heb ik nu ruim 2 weken geleden gedaan. Nu krijg ik een sms dat ik 75% van mijn date heb verbruikt en zie ik dat er nog steeds 2 GB staat en niet 4 GB, wat met de verdubbeling had moeten gebeuren. Ik zie in mijn account dat KPN compleet nog steeds inactief is en ik ook deze maand weer in de problemen kom en niet van het voordeel gebruik kan maken, Hoe lang duurt dit verwerken? Want telefonisch werd mij medegedeeld dat het binnen 48 uur geregeld zou zijn en nu zijn we alweer 2 weken verder en ben ik in het buitenland, waar ik mijn bundel nodig heb. Kan dit aub asap geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 September 2019, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @UNBD, welkom bij ons op het forum. Als je mobiele abonnementen hebt bij KPN en Telfort heb je inderdaad recht op Telfort Compleet. Dat had je ook al via die pagina aangemeld, of via een andere pagina?
Als je daarnaast jouw forumprofiel ook kunt aanvullen met de bewuste 06-nummers, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hoi @UNBD, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gegevens zie ik nog niet op je profiel staan. Als ik je hierbij nog kan helpen weet je me te vinden.