Beantwoord

KPN Compleet nummer geen onderdeel van registratie?

• 14 september 2018
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Mijn KPN abonnement is niet aangesloten op KPN compleet, terwijl de rest van het gezin dat wel is...

Bij het afsluiten van dit abonnement heb ik dit al aangevraagd, en was alles al goedgekeurd.
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 september 2018, 16:11

Goedemiddag Kampiee, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je niet genoteerd staat bij de rest. Ik zoek graag voor je uit hoe dit kan! Kan je aangeven wat jouw postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer is? En eventueel het klantnummer of ander 06-nummer die wél KPN compleet geregistreerd staat. Dit kan je allemaal kwijt in jouw Forum profiel, eventueel bij persoonlijke opmerkingen indien er geen vakje voor is. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Kampiee, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je niet genoteerd staat bij de rest. Ik zoek graag voor je uit hoe dit kan! Kan je aangeven wat jouw postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer is? En eventueel het klantnummer of ander 06-nummer die wél KPN compleet geregistreerd staat. Dit kan je allemaal kwijt in jouw Forum profiel, eventueel bij persoonlijke opmerkingen indien er geen vakje voor is. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Badge +20
@Kampiee, ik heb geen reactie meer gehad. Ben je inmiddels zichtbaar bij de anderen bij het KPN Compleet overzicht? Zo niet, dan help ik je alsnog graag verder hiermee!

Reageer