Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

KPN Compleet: Onterecht betaald voor gratis dienst HBO

Reputatie 1
In september hebben we gewisseld van het pluspakket naar het HBO pakket. Dit hebben wij via de televisie gedaan. Er stond dat dit pakket 15,50/mnd koste, maar ook duidelijk dat dit een gratis pakket was als je KPN compleet bent. Aangezien kortingen in de factuur van KPN altijd achteraf vermeld worden, gingen we ervan uit dat dit normaal was. We hebben daarom ook het pluspakket eerst uitgezet voordat we ons aanmelden voor het HBO pakket. Zelfs nog een half uur gewacht alvorens het HBO-pakket te activeren. Nu hebben we wel de 15,50 betaald voor twee maanden plus 6.20 voor een deel van een maand.
Wij hebben hiervoor gebeld met KPN: dit hadden we online moeten regelen, maar omdat dit niet duidelijk was zouden we het geld terug krijgen. KPN had deze systemen nog niet goed gekoppeld. We hebben tot op heden alleen maar 11,37 terug gehad. Nu vandaag weer gebeld naar KPN. We zijn zeer onvriendelijk te woord gestaan. Het kwam er op neer dat het onze eigen schuld was. Deze meneer had ons zelfs niet die 11.37 terug betaald.
Wij vinden het erg raar dat we moeten betalen voor iets wat we gratis hadden moeten krijgen. Dan zou het toch niet moeten uitmaken hoe je dit aanvraagt. We zijn klant sinds mei 2012, maar overwegen hierdoor over te stappen.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 februari 2017, 14:13

Bedankt voor je reactie! Ik heb je een inhoudelijk privébericht teruggestuurd en ga er van uit dat het hiermee afgehandeld is. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

12 Reacties

Reputatie 6
Klopt. Het wijzigen van je Compleetpakket kon toen nog niet via de decoder. Dat kan (ook) via deze tool:
https://www.kpn.com/wissel
Ik heb webcare op deze gang van zaken geattendeerd. Ze zullen hier nog reageren. Dat komt zeker goed! 😉
Reputatie 1
Bedankt voor deze snelle en vriendelijke reactie. We hopen hier beter geholpen te worden dan de zeer onvriendelijke medewerkers die we spraken van de klantenservice.
Reputatie 6
Badge +23
Beste @William_22, wat rot dit allemaal! Heel jammer dat je op deze manier te woord bent gestaan.. Als je reageert op mijn privébericht , dan zorg ik dat je het juiste bedrag krijgt. Ook kijk ik of te zien is met wie je hebt gesproken. Dan kunnen we hem hierop aanspreken.
Reputatie 6
Badge +23
Bedankt voor je reactie! Ik heb je een inhoudelijk privébericht teruggestuurd en ga er van uit dat het hiermee afgehandeld is. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten!
Reputatie 1
Bedankt Marcia, fijn dat het opgelost wordt.
Reputatie 6
Badge +23
Helemaal goed. Hopelijk zien we je nog eens op het forum!
Reputatie 1
We zijn nu meer dan een maand verder en heb vooralsnog geen compensatie mogen ontvangen van KPN. Dit is nu de 2 keer dat beloofd werd dat het opgelost zou worden.
Reputatie 6
Badge +23
Geen idee wat daar misgegaan is! Excuses hiervoor, absoluut niet de bedoeling! Het besproken bedrag is bij dezen alsnog gecrediteerd en bevestigd. Het wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. De 'order' waarin de vergoeding staat, is al verwerkt. Het kan dus niet meer misgaan deze keer. Nogmaals excuses!
Reputatie 1
Beste Marcia,

Als u mijn laatste factuur er bij pakt zult u zien dat nu de derde loze belofte is. Ik vind het erg vervelend worden hier over te moeten blijven zeuren. Ik heb besloten dit een laatste kans te geven. Mislukt dit dan zijn we als gezin spoedig weg bij KPN en dat gaat toch om circa 100,- per maand voor de diensten die wij afnemen. Nu wens ik KPN sterkte. Excuses voor de toon, maar u begrijpt dat een mens hier vrij boos over kan worden.
Reputatie 6
Badge +23
Wat ontzettend balen! Zoals ik aangaf, stond de order met het bedrag op gereed. Waar ik niet op gelet heb, fout van mijn kant, is dat de datum van verwerking pas om 17 april staat. Daarna komt 'ie dus pas op de factuur. Er komt inmiddels ook een kleine attentie je kant op, want dit is natuurlijk niet echt netjes 😞.
Reputatie 1
Sorry voor de late reactie. Het is inmiddels netjes overgemaakt. Ook bedankt voor de attentie, erg leuk. Fijn dat het uiteindelijk helemaal opgelost is. Ons vertrouwen in KPN weer hersteld, gelukkig.
Reputatie 6
Badge +23
Geen enkel probleem! Goed om te lezen dat je weer tevreden bent, daarvoor doen we het 🙂

Reageer