Beantwoord

KPN Compleet opgeheven na verhuizing

  • 7 April 2021
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Beste,

 

Tot mijn verbazing zie ik op mijn laatste factuur dat de KPN Compleet voordeel er bij mij (en waarschijnlijk dan ook mijn vrouw) eruit is gehaald en dat ik al bij een deel van Maart zelfs dit voordeel dien terug te betalen.

 

Dit zal door onze verhuizing komen, welke wij tegelijk op dezelfde dag hebben doorgegeven. Het systeem is dan wel zo slim om Compleet op te heffen, maar niet zo slim om bij 2 abonnementen op hetzelfde adres dit weer te activeren. Lijkt alleen in het voordeel van KPN te functioneren.

 

Hierbij het verzoek om dit met terugwerkende kracht te corrigeren.

 

MvG, Een trouwe KPN klant die wel twijfelt bij dergelijke acties 😞.

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 April 2021, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jacco.Peters, als KPN Compleet niet meer actief is door een foutje in onze administratie, moeten we de voordelen zo snel mogelijk weer activeren natuurlijk!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag de mobiele nummers waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen reactie van je gezien @Jacco.Peters, kan ik jullie hier nog verder mee helpen of hebben jullie het al via een andere weg opgelost? Hoor het graag!

@Maja_ Gegevens ingevuld. Nog niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Jacco.Peters, ik zie inderdaad dat deze 2 nummers niet gekoppeld zijn onder KPN Compleet, dit komt doordat ze niet actief zijn op hetzelfde adres als de vaste aansluiting. Er is dus nog geen verhuizing doorgevoerd voor deze nummers. Een 3e mobiel nummer is daar wél geregistreerd en ook gekoppeld. Ik weet niet precies hoe het kan dat het ene nummer wel is verhuisd en de andere 2 niet, jullie hebben wel pér nummer de verhuizing doorgegeven?

Op 4 maart zou er een sms naar beide nummers gestuurd moeten zijn met meer uitleg, hebben jullie die wel ontvangen?

Ik wil jullie in ieder geval aanraden om snel jullie verhuizing door te geven via MijnKPN

  1. Klik onder persoonsgegevens op 'wijzigen'.
  2. Ga naar betaalgegevens en wijzig hier ook je adres.

Als dat geregeld is, mag je me hier weer een berichtje sturen, dan ga ik de nummers weer koppelen en kijk ik welk bedrag jullie aan korting mis zijn gelopen zodat ik dat kan vergoeden :slight_smile:

@Maja_ Wij hebben geen vaste aansluiting en geen 3e nummer, ik denk dat je naar het verkeerde adres kijkt. Daar gaat het mis denk ik.

De nieuwe bewoners van ons vorige woning hebben dat waarschijnlijk. De adressen bij ons staan goed in de mijn kpn app (die van Tilburg). Het gaat bij ons dus om de 2 genoemde mobiele nummers, welke wel degelijk als verhuizing zijn doorgegeven.

Het juiste adres staat ook goed in de app. Het klopt dat wij smsje hebben gehad waar wij helemaal niets van snapte. Dat heeft dus te maken met de adressen die door elkaar gehaald worden aan jullie zijd.

P.s. KPN compleet voordeel staat los van vaste aansluiting. 2 mobiele nummers op 1 adres is al KPN voordeel. Altijd zo geweest, wij hebben nooi een vaste aansluiting via KPN gehad.

Gr.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, heel bijzonder dit, als ik jullie -nieuwe- adres op zoek kom ik een KPN Compleet registratie tegen die bij verder onderzoek, op een ander adres staat. Hoe dat kan is me een raadsel maar dat heeft mij en andere voor mij mooi op het verkeerde been gezet!

Ik heb nu een nieuwe KPN Compleet registratie aangemaakt met alleen jullie mobiele nummers, hierdoor lijkt de koppeling met het andere mobiele abonnement en dat abonnement voor thuis op jullie oude adres ook gelijk verdwenen te zijn :slight_smile:  Voor zover ik kan zien, staat alles nu dus helemaal goed.

Uiteraard hebben jullie door dit rare gedoe ten onrechte geen korting ontvangen, ik ga er dan ook voor zorgen dat jullie de mislgelopen korting alsnog van ons krijgen. Dit ga ik doen door middel van een eenmalige korting op de factuur van mei!

@Maja_ fijn dat t nu goed lijkt te staan en fijn dat het financieel weer volledig gecorrigeerd gaat worden. Gr.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!