Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelKPN compleet opgezegd
Mijn KPN compleet is zomaar opgezegd. Ik ben niet verhuisd en mijn abonnement is niet veranderd.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi Lisa, welkom bij ons op het forum.
Als er niets is veranderd zou dit nooit mogen gebeuren. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook alle mobiele nummer erbij vermelden, dit kan onder kopje 'Persoonlijke opmerkingen'. Dit is overigens alleen voor ons zichtbaar. 🙂
Als er niets is veranderd zou dit nooit mogen gebeuren. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook alle mobiele nummer erbij vermelden, dit kan onder kopje 'Persoonlijke opmerkingen'. Dit is overigens alleen voor ons zichtbaar. 🙂
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.