Beantwoord

KPN Compleet & Solcon

  • 24 February 2019
  • 7 reacties
  • 1030 keer bekeken

Solcon is een volledige dochter van KPN.
Ik zou graag zien dat de voordelen van "Solcon-abonnee" meegewogen worden, gelijk aan KPN-abonnee.

Tot nu toe geeft KPN de voordelen van KPN Compleet alleen aan abonnementen met het KPN etiket.
Gelijke monniken, gelijke kappen: Solcon = KPN = voordeel Compleet zou dan mogelijk moeten zijn.

Eerlijk verhaal toch ?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 February 2019, 15:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Frans. Welkom op het forum van KPN. Ik begrijp dat je graag wilt dat de diensten van Solcon toegevoegd kunnen worden aan KPN Compleet. Solcon is inderdaad een dochterbedrijf van KPN. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een Solcon abonnement aan te melden voor de voordelen van KPN Compleet. Solcon werkt zelfstandig in de markt en de prijzen en pakketten kunnen ook verschillen met dat wat KPN aanbiedt. Wellicht dat het in de toekomst wel mogelijk wordt.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Ik ben benieuwd . . we zijn wat verder in de tijd . . .is het nu wel mogelijk ?
Reputatie 7
Badge +21
Het is op dit moment helaas nog steeds niet mogelijk @Frans.W.

Op de site van Solcon staat nu (midden oktober 2019) het volgende bericht:

"Solcon gaat zich meer focussen op internet, tv en vast bellen, daarom zullen wij per 31 december 2019 stoppen met Solcon Mobiel.

Sinds augustus is het niet meer mogelijk om Solcon Mobiel te bestellen.”

Ze komen dan op gelijke voet als XS4ALL, namelijk dat ze geen eigen mobiele provider meer zijn. Lijkt mij dan ook zeer logisch dat vanaf 1 januari 2020 KPN compleet ook beschikbaar is voor de combinatie KPN/Solcon.

Op de site van Solcon staat nu (midden oktober 2019) het volgende bericht:

"Solcon gaat zich meer focussen op internet, tv en vast bellen, daarom zullen wij per 31 december 2019 stoppen met Solcon Mobiel.

Sinds augustus is het niet meer mogelijk om Solcon Mobiel te bestellen.”

Ze komen dan op gelijke voet als XS4ALL, namelijk dat ze geen eigen mobiele provider meer zijn. Lijkt mij dan ook zeer logisch dat vanaf 1 januari 2020 KPN compleet ook beschikbaar is voor de combinatie KPN/Solcon.

Lijkt mij ook een logisch gevolg idd. Ik ben ook erg benieuwd en zal bij gegeven mogelijkheid zeker van deze optie gebruik maken.

Ze zijn veel meer onafhankelijk dan xs4all en een heel ander product van origine. Veel meer vergelijkbaar met Lijbrandt, XMS en Concepts, allen door KPN bij Telfort onder gebracht.

 

Reageer