Vraag

KPN Compleet status nakijken

Ik wordt er een beetje duizelig van de procedures......

KPN Compleet aangevraagd op 16-9-2016, maar geen reactie of ergens wat te zien van activatie.

Ik denk maak een KPNId aan voor het forum waar ik dit kan melden, wie weet dat het helpt....

Volgens mij had ik al een Id, nog maar eens aangemaakt ook vor vaste telefonie, ik ben namelijk compleet. Je wordt terug gebeld met een code...dus geen code....

Ik denk dat ik met mijn id kon inloggen op het forum, moest ik weer een id maken.

Of ik begrijp het niet of het is niet helemaal transparant geregeld, de waarheid ligt wellicht in de midden.

Gr
Frans

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ik zou proberen om het nog een keer aan te vragen. Mogelijk is er ergens iets fout gegaan. Een KPN moderator kan daarnaast voor je in de systemen duiken.
Reputatie 7
Voor het forum is inderdaad nog een eigen inlog. De koppeling met KPN ID is er nog niet.

Voor de vaste en mobiele producten kun je inloggen met KPN ID.

Wat er misgaat met de aanvraag van je Compleet is voor mij niet inzichtelijk. Een kpn moderator zal zich hier ook melden. Meestal met zo'n 24 uur. Die kan in de systemen kijken (en evt. aanpassingen doen).

Je kunt alléén Compleet worden als je Alles in één of internet plus bellen thuis hebt én één of meer mobiele abonnementen van kpn.
Heb je thuis alleen een (ouderwetse) analoge telefoonaansluiting (de telefoon zit dan niet op het modem aangesloten), dan kom je niet in aanmerking voor Compleet. Ook niet als die analoge aansluiting, met een splitter, ook internet heeft.
Reputatie 7
Volgens mij kan je ook KPN Compleet worden met een mobiel abonnement en een Internet-only abonnement.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Frans, goed dat je je vraag hier stelt! Ik zie dat de heren je wat betreft het inloggen al goed op weg geholpen hebben. Als het gaat om je Compleet voordelen, kijk ik graag met je mee. Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie nog geen privébericht, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me weten?

Reageer