Beantwoord

KPN Compleet systeem stuk?

Reputatie 1
Op 9 oktober heb ik een portering aangevraagd voor mijn mobiel van Hollands Nieuwe naar KPN, deze is per 9 november conform afspraak afgerond.

Op 12 oktober is per mail een bevestiging binnengekomen dat mijn Alles-in-1 aansluiting per 11 november wordt geleverd. Dit is conform afspraak afgerond.

Op 12 oktober is een mailbevestiging ontvangen voor KPN Compleet met daarin het huisadres en het mobiele telefoonnummer vermeld (aangemaakt via de klantenservice). In deze mail wordt vermeld: “U hebt een mobiel telefoonnummer aangemeld dat nog niet actief is bij KPN… …Hebt u naast dit telefoonnummer 1 actief abonnement aangemeld? Dan gaat de aanvraag voor KPN Compleet lopen zodra uw telefoonnummer is overgezet”

Tussen aanvraag en activatie zijn meer familieleden overgestapt naar KPN en zijn via de klantenservice en KPN winkel ook deze aangemeld voor KPN compleet.

In de dagen na de activering van mijn internet (11 november; mobiel was al geactiveerd op 9 november) bleef de status van KPN compleet op “In behandeling” . Ook werd er geen SMS ontvangen. Na een nieuw belletje richting klantenservice is uiteindelijk de zaak rechtgetrokken. Op 18 november heb ik een mail en een sms ontvangen. KPN Compleet was een feit!

Nu zie op mijn eerste belkosten-factuur dat enkel KPN korting is berekend voor de dagen dat ik volgens het systeem “Compleet” was, per 18 november dus.

Ik vind het niet erg dat jullie fouten maken.

Ik vind het ook niet erg dat jullie administratie niet klopt.

Ik vind het ook niet erg dat ik jullie na moet bellen en controleren of per mail bevestigde afspraken wel of niet worden nagekomen.

Ik vind het ook niet erg dat als ik jullie wijs op zo’n fout dat ik daarna weer moet controleren of dit op de factuur ook goed is gecorrigeerd. Dat blijkt dus niet zo te zijn.

Leuk is echter anders. Wat doen we eraan? 😉 Waarschijnlijk een misgelopen euro, ik zeg: laat maar zitten. Ik heb net 2Gb van jullie cadeau gehad! Waarvoor dank! Nu heb ik dus ook een cadeau voor jullie: “Jullie (KPN-compleet) software/systeem is blijkbaar onvoldoende getest!” Doe hier wat aan/mee! 🙂

icon

Beste antwoord door Koen_1 5 december 2015, 18:45

Goedenavond Orpheus78,

Helder verhaal!

Ik ga jouw bericht en feedback op het systeem intern doorgeven aan de mensen die er over gaan, en er wat aan kunnen doen 🙂

Als ik voor jouw persoonlijke situatie nu iets kan doen, ontvang ik graag een reactie op het privébericht dat ik je net gestuurd heb!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Orpheus78,

Helder verhaal!

Ik ga jouw bericht en feedback op het systeem intern doorgeven aan de mensen die er over gaan, en er wat aan kunnen doen 🙂

Als ik voor jouw persoonlijke situatie nu iets kan doen, ontvang ik graag een reactie op het privébericht dat ik je net gestuurd heb!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer