Beantwoord

KPN compleet, telefoonnummer wordt niet herkend

• 16 december 2015
  • 6 reacties
  • 663 keer bekeken

Hi,

Gisteren heb ik me aangemeld voor KPN compleet. Thuis heb ik interactieve tv van KPN en ik heb een sim-only abbonement van KPN, beide geregistreerd op hetzelfde adres. Ik krijg een sms dat mijn telefoonnnummer niet in aanmerking komt, wat gaat er mis?

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Marcia_ 21 december 2015, 16:28

Bij dezen aangepast en de aanvraag opnieuw voor je ingediend. Je zult een sms krijgen, zodra het verwerkt is. Veel plezier ervan!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Heb je Alles-In-1? En hoelang heb je die sim-only al?

Robin
RobinFlikkema schreef op 16 dec '15 om 13:40uHoi,

Heb je Alles-In-1? En hoelang heb je die sim-only al?

Robin 
Hoi Robin,

De sim-only heb ik al minstens een jaar. Ik heb alles-in-1, internet en tv. Laatst ben ik verhuisd en heb ik mijn adres gewijzigd, daarna KPN compleet aangevraagd.

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Heel goed dat je gebruik wilt maken van onze Compleet voordelen. Wel erg jammer dat dat zo moeilijk gaat. Je geeft aan dat je sowieso al even een mobiel abonnement bij ons hebt en nog niet heel lang een Alles-in-1 pakket, wellicht dat daar toch iets niet helemaal goed gaat. 

Wil je reageren op het priv├ębericht wat ik je zo stuur? Als ik je gegevens heb, zal ik eens kijken wat er aan de hand is en hoe je z.s.m. gebruik kunt maken van de voordelen. 

Reputatie 7
Badge +27
Jij bedankt voor het sturen van je gegevens! Compleet is gebasseerd op je factuuradres voor mobiel en ik zie dat je factuuradres afwijkt van het adres wat je me doorgeeft. Wil je dat ik het factuuradres aanpas naar het adres wat je nu doorgeeft? Dan kan je alsnog gebruik maken van de Compleet voordelen voor mobiel. 

Graag het wijzigen! Ik had het op mijnKPN al aangepast voordat ik KPN compleet had aangevraagd, maar blijkbaar is dat niet goed gegaan. ..
Reputatie 7
Badge +27
Bij dezen aangepast en de aanvraag opnieuw voor je ingediend. Je zult een sms krijgen, zodra het verwerkt is. Veel plezier ervan!

Reageer