Beantwoord

KPN Compleet, Telfort Combi, Telfort Compleet

  • 5 June 2019
  • 10 reacties
  • 1600 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Vandaag 20 minuten aan de telefoon met de klantenservice van Telfort over de status van mijn Telfort Compleet aanvraag (KPN thuis en Telfort mobiel) echter zij konden mij niet helpen en verwezen naar KPN.
Eveneens vandaag 20 minuten met de klantenservice van KPN gebeld, echter nee wij kunnen u niet helpen. De heldesk medewerker was heel stelllig, ik ben van KPN Compleet en niet van Telfort Compleet. De medewerker zou mij doorverbinden met zijn supervisor, echter de verbinding werd verbroken.

Ik heb mijn aanvraag op de 23e ingediend en volgens de voorwaarden hieronder zou het extra pakket op de 1e van de maand actief moeten zijn. Kan iemand mij een update geven omtrent mijn aanvraag?

Wat zijn de regels voor Telfort Compleet?
1. De actie loopt voor onbepaalde tijd zolang je aan de voorwaarden van Telfort Compleet voldoet.
2. Wanneer je je voor de 25e van de maand hebt aangemeld voor Telfort Compleet en je voldoet aan de voorwaarden dan gaat je Telfort Compleet voordeel in op de eerste dag van de volgende maand. Bij aanmelding na de 25e wordt het voordeel op de eerste dag van de maand daarop geactiveerd. Bij aanmelding van nieuwe KPN producten dienen deze eveneens voor de 25e te zijn geactiveerd op het KPN netwerk om het voordeel per de 1e in te laten gaan.
3. Je thuisproduct én je Mobiel abonnement moet op hetzelfde adres geregistreerd staan.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 June 2019, 13:32

Bekijk origineel

10 reacties

Jou situatie geeft je recht op een tv pakket het Pluspakket of Foxsports.
Dat door verwijzen en jouw niet kunnen helpen vanuit beide helpdesk is wel teleurstellend beiden moeten jou van antwoordt kunnen voorzien.

Ik ga er vanuit dat een moderator hier het verlossende antwoord heeft.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @0FVH. Welkom op het Forum! Ik ben het met jullie eens dat mijn collega jou had moeten voorzien van een antwoord. Je ontvangt de voordelen altijd alleen op je KPN product(en). Welke voordelen je krijgt, hangt af van welke productcombinaties je maakt.

Je geeft aan dat je op dit moment een KPN Thuis abonnement met een Telfort mobiel abonnement combineert op hetzelfde adres. Dat betekend dat je het Pluspakket of FOX Sport Eredivisie pakket gratis krijgt. Op deze pagina kan je je aanmelden voor Telfort Compleet.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo @Vikash,
Op 23 mei heb ik mij aangemeld voor Telfort Compleet en een bevestiging van de aanvraag ontvangen. Tot op heden heb ik nog niets vernomen van mijn aanvraag (extra pakket). Volgens punt 2 van de voorwaarden zou mijn aanvraag al actief moeten zijn.

Mijn vraag: kun je me een update geven over mijn aanvraag?

P.S. Mijn Profiel bevat alle relevante informatie
Reputatie 4
Badge +1
Moderators

Ik heb geen idee hoe lang het beantwoorden van een vraag hier duurt, maar ik wacht nu drie dagen.

@Galdor68
Ik ga er vanuit dat een moderator hier het verlossende antwoord heeft.

Ik ben bang van niet.
Dat gaat op volgorde van binnenkomst wellicht heeft @Vikash over dat regeltje in je start bericht heen gelezen.

Op basis van je klant gegevens kan er beter worden gekeken naar de status.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb deze vraag inderdaad over het hoofd gezien. Als na controle blijkt dat je voldoet aan de voorwaarden en de aanmelding is gedaan voor de 25e van de maand dan zal TelfortCompleet op de eerste van de volgende kalendermaand actief worden. Staat het KPN Thuis en Telfort mobiele abonnement op hetzelfde adres?

Ik begrijp dat je het op 23-05-2019 hebt aangevraagd en ga er even vanuit dat het allemaal op hetzelfde adres staat. Als je mij laat weten welke zenderpakket je graag zou willen, dan zet ik dit intern door naar mijn collega's van de KPN Compleet desk. Zij zullen dit dan verder voor jou gaan uitzoeken.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo @Vikash ,

Ik heb het Pluspakket aangevraagd,
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het zojuist intern doorgezet. Zodra ik een terugkoppeling ontvang op onze vraag, laat ik je het weten.
Reputatie 4
Badge +1
@Vikash , het Pluspakker is actief. Bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @0FVH! 🙂

Reageer