Beantwoord

Kpn compleet verlengen

Mijn kpn compleet verloopt op 23 july waneer kan ik verlengen
icon

Beste antwoord door Alex_P 6 juli 2018, 14:49

Hi Indiaan, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp wil jij je contract voor je vaste diensten thuis verlengen. Dit is echter niet nodig, doen wij overigens ook niet meer. De KPN Compleet voordelen staan hier los van, zolang je een abonnement op internet en mobiel op je adres hebt blijven de voordelen actief. Zakelijke abonnementen vallen hier overigens niet onder.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
KPN compleet is geen abonnement dus is dat ook niet verlengbaar
bedoel je misschien je mobile abonnement?
Je kunt 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen
Je kunt het zien in MijnKPN.
Je internet/TV abonnement hoef je niet te verlengen dat loopt gewoon door.
Mijn. Gewone kpn abonnementen loopt af op 23 July en meestal vraag ❔ ik elk jaar wat voor voordelen ik krijg om weer bij kpn. Te blijven moet ik nu voor 23 july bellen over verlenging of pas op 23 July zelf en gaat niet om. Mobiel maar om de gewone aan sluiting
Reputatie 7
Badge +14
Hi Indiaan, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp wil jij je contract voor je vaste diensten thuis verlengen. Dit is echter niet nodig, doen wij overigens ook niet meer. De KPN Compleet voordelen staan hier los van, zolang je een abonnement op internet en mobiel op je adres hebt blijven de voordelen actief. Zakelijke abonnementen vallen hier overigens niet onder.
Je moet hun bellen, aangeven dat je wilt opzeggen. Moet je eens opletten wat ze je dan aanbieden

Reageer