Beantwoord

KPN compleet versus Hussel

  • 22 January 2020
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb een vraag.  Ik heb nu KPN Compleet voordelen omdat ik zowel KPN thuis als 2 mobiele abonnementen heb.    Ik kan KPN thuis eventueel omzetten naar Hussel.  Dan kom ik zelfs iets voordeliger uit omdat de telefoon thuis voordeliger uitvalt dan.   

Maar mijn vraag is blijven alle voordelen voor mijn mobiele aansluitingen dan wel bestaan omdat die abonnementen nog wel even doorlopen,  dus 5 euro korting per abonnement en dubbele data, mb delen etc? of vervalt er dan wat als ik thuis omzet naar Hussel.   

Ik heb al lopen zoeken naar antwoorden, maar kan niet echt wat vinden voor mijn situatie. ik hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan geven.

icon

Beste antwoord door Nick83 22 January 2020, 21:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja, mb delen blijft, dubbele data blijft, 5 euro korting blijft. Er veranderd niets aan de mobiele abonnementen. Maar u raakt wel het gratis pluspakket kwijt.

Oke dat is een duidelijk antwoord.  Bedankt.   Ja dat had ik wel gezien inderdaad.  Daar krijg je dan 5 euro entertainment korting op.  

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ray, welkom hier. 

Nick maakt het mij weer erg makkelijk, wat hij aangeeft klopt helemaal. Laat het me weten mocht je meer vragen hebben. :)