Beantwoord

KPN Compleet vervallen?

  • 27 January 2019
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik ben al jaren tevreden klant met alles-in-1 thuis en heb afgelopen oktober mijn mobiele abbonnement van Telfort ook omgezet naar KPN voor het Compleet voordeel. 23 januari liep mijn contract bij Telfort af en ben ik zonder problemen over gegaan naar KPN mobiel.
Nu krijg ik ineens een mail dat mijn Compleet voordeel vervallen is? Beide producten zijn in mijn KPN gekoppeld. Hoe zit dit nu?

Daarnaast is het ook nog zuur om te lezen dat Telfort en KPN zometeen wel gecombineerd kunnen worden (had ik toch weer €7,50 per maand kunnen besparen) en krijgen nieuwe klant en een jaar lang €5 korting op een thuis abbo, maar als vaste klant krijg je niks.
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2019, 15:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Inmiddels heb ik via de chat contact gehad en is mijn KPN Compleet weer aangezet. Niemand weet waarom die eraf gevallen was.

Wel blijf ik het jammer vinden dat KPN de vaste klanten niet dezelfde kortingen kan bieden als aan nieuwe klanten.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Tigergirl_NL Als eerste is het goed om te horen dat de voordelen van KPN Compleet inmiddels weer actief zijn. Ik durf je ook niet direct te zeggen waardoor dit is gebeurd: het kan wellicht een systeemfout of administratieve fout zijn geweest.

Dan over die kortingen. Nieuwe klanten kunnen we een welkomstaanbieding doen, zoiets zul jij ook hebben gekregen toen je bij ons klant werd. Dat is een eenmalige actie. Het betekent niet dat we onze vaste klanten niet waarderen, zeker niet. Met KPN Compleet bieden we -daar profiteer jij ook van- onze vaste klanten doorlopend voordeel, waarbij onder andere je bel- en databundel voor je mobiele nummers worden verdubbeld en je voor elk mobiel nummer maandelijks €5,- extra korting op je factuur krijgt.

We zijn geen prijsvechter en er zullen vast providers zijn die iets goedkoper zijn. Wij bieden je wel betrouwbare diensten tegen een eerlijke prijs, goede hulp in het geval er toch iets misgaat en en een stabiel netwerk.
Reputatie 1
Badge
Dankje @Bart_ voor de verdere uitleg.
Ik ben zeker ook altijd tevreden geweest over de diensten en hulpverlening, ook met Telfort mobiel op het KPN netwerk. Dat heeft mij ook doen besluiten 'KPN Compleet' te gaan. 😉
Voorlopig blijf ik dus ook nog wel.

Het oorspronkelijke probleem is opgelost, dus sluit ik ook dit topic af.

Reageer