Beantwoord

KPN Compleet vervallen na ontkoppelen van MijnKPN

  • 21 January 2020
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Reputatie 1

Het telefoonnummer van mijn zoon stond altijd gekoppeld aan mijn kpn. Hij dacht zelf dat het wel handig zou zijn als hij zelf kan inzien hoe zijn verbruik is. Dus zonder het te vragen heeft hij het gekoppeld aan zijn kpn. 

 

Omdat ik dit niet handig vind heb ik het wederom weer teruggekoppeld naar mijn kpn. Maar nu zie ik dat het kpn compleet is vervallen. Krijg bij het opnieuw aanmelden de melding dat dit niet lukt (nog niet).

 

Kan dit worden opgelost?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 January 2020, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @MSQH, ik kan me voorstellen dat je zelf graag het overzicht houdt! MijnKPN staat los van de KPN Compleet voordelen, het enige dat belangrijk is, is dat de abonnementen op hetzelfde adres staan. Maar het is goed dat je het navraagt, als je het idee hebt dat de voordelen vervallen zijn.

Als ik jouw gegevens erbij pak, zie ik verschillende mobiele nummers die aangemeld zijn voor KPN Compleet. Waardoor vermoed je dat de voordelen vervallen zijn? Of zie je dit ergens staan? Ik kan het nog even specifiek voor je nakijken, als je het mobiele nummer even noemt in je forumprofiel. Laat je het weten? :slight_smile:

Reputatie 1

Hi

Toen ik het telefoonnummer (eindigend op 34) weer gekoppeld had aan mijn kpn stond er een verbruik van 1000 mb. Het abbo heeft een verbruik van 3 gb. Dus met dubbele data 6. Als ik nu kijk staat er verbruik 9036. Dus nu zou het toch weer kloppen. 

 

Bedankt voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +19

@MSQH Dat klinkt positief! Fijn om te horen. Mocht je toch vragen hebben, of als je iets ziet dat niet klopt, laat het dan gerust weten.