Beantwoord

KPN Compleet voldoet niet aan voorwaarden

• 3 november 2016
  • 3 reacties
  • 222 keer bekeken

Heb mij aangemeld voor KPN Compleet, maar krijg de melding dat de aangemelde abonnementen niet voldoen aan de voorwaarden terwijl ik de beide opgegeven mobiele nummers al zeker 20 jaar heb en altijd stipt op tijd betaald heb. Curieus.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Justin_ 7 november 2016, 09:46

Hoi Donut, welkom op het forum! Wat leuk dat je al meer dan 20 jaar abonnementen bij ons hebt lopen 🙂

Wanneer heb je jouw abonnementen voor het laatst verlengd? Sjors heeft namelijk gelijk dat oude abonnementen (van voor 2012) niet in aanmerking komen voor Compleet.

Je hebt ook een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik voor je wat de precieze reden is dat je niet in aanmerking komt voor Compleet.
Hoi Donut, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je inmiddels wellicht via een andere weg antwoord op je vraag?

Als ik nog iets voor je kan uitzoeken, laat me dat dan vooral weten 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Zijn al je abonnementen recent? Hele oude abonnementen komen namelijk niet aanmerking voor KPN compleet (Zie voorwaarden). In dat geval kan je ze verlengen zodat ze wel in aanmerking komen 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Donut, welkom op het forum! Wat leuk dat je al meer dan 20 jaar abonnementen bij ons hebt lopen 🙂

Wanneer heb je jouw abonnementen voor het laatst verlengd? Sjors heeft namelijk gelijk dat oude abonnementen (van voor 2012) niet in aanmerking komen voor Compleet.

Je hebt ook een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik voor je wat de precieze reden is dat je niet in aanmerking komt voor Compleet.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Donut, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je inmiddels wellicht via een andere weg antwoord op je vraag?

Als ik nog iets voor je kan uitzoeken, laat me dat dan vooral weten 🙂

Reageer