Beantwoord

KPN Compleet voordeel kwijt

  • 29 March 2020
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

email gekregen dat Kpn compleet voordelen zijn gestopt. zonder reden. waarom? en kan ik ze terugkrijgen?

 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 1 April 2020, 15:32

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Heb je recent verlengd of een ander abonnement genomen?

nee dat heb ik niet gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @jvforumnaam, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er zijn een paar dingen waardoor je voordelen van KPN compleet kunnen veranderen. De eerste reden is een aanpassing in één van de abonnementen, overstappen op KPN Hussel heeft voor het abonnement dat overstapt naar Hussel gevolgen. Daarnaast kan een adreswijziging roet in het eten gooien wat betreft de KPN compleet voordelen. Alle abonnementen moeten namelijk op hetzelfde adres geregistreerd staan. 

Is het gewijzigd zonder dat je iets hebt gedaan? Dan kijk ik graag even met je mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan duik ik de systemen in, op zoek naar de oorzaak.

Ik hoor graag van je!

Dank je wel Susan. Ik heb alles ingevuld. Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @jvforumnaam, ik heb voor je gekeken. 1 van de mobiele nummers (eindigend op 37) komt qua adres niet (meer) overeen. Daar staat een ander factuuradres. Controleer dat eventueel in MijnKPN, en pas het daar aan. Dan kan dat nummer ook weer aangemeld worden, aangezien er nog wel andere mobiele nummers op het juiste adres staan natuurlijk. 

Ik nog een nummer dat eindigt op 14, en die is inmiddels weer Compleet. De aanmelding voor het nummer dat eindigt op 98 loopt nu ook.

Moet helemaal goed komen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +21

@jvforumnaam, is het goedgekomen na het bericht van Paul? Of kunnen we nog ergens bij helpen?

Reageer