Beantwoord

KPN compleet voordelen

  • 8 October 2019
  • 6 reacties
  • 330 keer bekeken

Ikheb onlangs kpn thuis draaiende. Ook met mijn mobiel abonnement van tmobile overgestapt naar kpn met telefoonlease. Telefoon al in gekregen en in gebruik. Mijn mobiel abonnement gaat eind januari officieel over naar kpn. Moet ik nu wachten tot eind januari voor het profiteren van kpn totaal voordeel?
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 October 2019, 09:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Anet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat de producten bij KPN geactiveerd zijn, worden ook je voordelen aangezet. Je ontvangt hier een e-mail en/of sms bericht over en vanaf dat moment gelden de voordelen.

Omdat je nieuwe abonnement pas over 3 maanden ingaat, is het een aparte situatie. Je betaald namelijk nog niet voor je product (mobiel). Wel is het zo dat je na 14 dagen niet meer kan annuleren, dus dan zouden we een aanvraag kunnen doen (indien die 14 dagen voorbij zijn) zodat je de voordelen al wel op je overige producten krijgt (bijvoorbeeld gratis zenderpakket bij Internet en TV).

Om hier naar te kijken en de aanmelding te regelen heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer (vaste diensten) en 06-nummer dat overgenomen gaat worden (kan bij klantnummer mobiel). Dit is overigens alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je 🙂
Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Hoor graag van je. Alvast bedankt voor je reaktie
Reputatie 7
Badge +21
@Anet, dankjewel. Ik heb de aanmelding ingevoerd. Het is nu even afwachten tot hij goedgekeurd gaat worden. Ik hou het even in de gaten begin volgende week!

Weet je toevallig al meer? 

Reputatie 7
Badge +21

@Anet, de aanvraag loopt nog, maar je zal de voordelen helaas pas in januari krijgen. Dit omdat het mobiele abonnement onder de Hussel voorwaarden is afgesloten, en geen gebruik gaat maken van de KPN Compleet voordelen. Op dit moment heb je namelijk alleen Internet en TV thuis, en daarop krijg je nog geen voordelen.

Toch vreemd want ik weet niks van husselvoorwaarden. Was toen volgens mij nog niet eens. In de winkel is mij het toen wel toegezegd.. Maar goed het is niet anders

Reageer