Beantwoord

KPN Compleet voordelen

  • 30 November 2019
  • 7 reacties
  • 306 keer bekeken

Mijn vrouw is in mei overgestapt van Telfort naar KPN en zou 16 euro per maand kwijt zijn. Nu 6 maanden later zijn de KPN Compleet voordelen nog steeds niet ingegaan en is er weer het normale bedrag afgesloten. Bezoeken aan de KPN winkel, bellen met klantenservice willen blijkbaar niet helpen. 

 

Als iemand die 17 jaar bij KPN op de klantenservice heeft gewerkt en op basis daarvan mijn vrouw heeft aangeraden over te stappen, voel ik me wel heel erg in mijn hemd gezet en vind het behoorlijk tenenkrommend de gesprekken aan te horen die mijn vrouw voert met klantenservice. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 November 2019, 20:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je zou zeggen dat ze voor jou als oud-collega nog harder gaan rennen. 
 

Hier op het forum zit een goed stel KPN-medewerkers. Vul jouw forumprofiel met de gegevens van jouw vrouw. 
 

Dan kunnen ze voor jou aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Krijgertje, ik snap dat je er extra van baalt als je je vrouw hebt aangeraden om naar KPN over te stappen en dit al zo stroef gaat. :confused:  Dat is ook zeker niet de bedoeling en ik kijk graag na waarom de voordelen nog niet aan staan en hoe ik deze aan kan krijgen. Zou je inderdaad je profiel aan willen vullen met de gegevens van je vrouw? Dan kan ik op onderzoek uit! 

Ik heb mijn profiel aangepast, hoop dat er snel naar gekeken kan worden

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik heb je een privébericht gestuurd en wacht op je reactie. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen, dat mag ook door te reageren op mijn privébericht!
 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat je nog gereageerd hebt! Voor de meelezers: We hebben het in privéberichten afgehandeld en afgerond. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

 

Hier op het forum zit een goed stel KPN-medewerkers. Vul jouw forumprofiel met de gegevens van jouw vrouw. 
 

Dan kunnen ze voor jou aan de slag. 

 

@Krijgertje 

Zo zie je maar, hier op het forum wordt altijd goed geholpen. Fijn dat het voor elkaar is.  

Reageer