Beantwoord

KPN compleet voordelen bij afsluiten abonnement voorgehouden, nu blijk ik daar buiten te vallen

  • 17 October 2019
  • 4 reacties
  • 268 keer bekeken

Op 17 september ben ik in de KPN winkel geweest om mijn T-mobile abbo om te zetten naar KPN mobiel, met nummerbehoud. Vanwege nummerportatie zou dat een maand gaan duren. Daarbij ook een nieuwe telefoon aangeschaft.

In de winkel, net als op internet, werden op die datum de KPN compleet voordelen voorgespiegeld (ik had reeds KPN internet, mijn vriendin al KPN mobiel), dus 5 euro korting op je mobiele abonnement en dubbele data. Vervolgens hebben mijn vriendin en ik die middag nog gebeld met KPN omdat zij bij mij is komen wonen en de KPN vast internet (plus tv, plus bellen) abonnementen gecombineerd / naar één adres moesten. In overleg met de KPN medewerker aan de telefoon is het vast internet, tv en bellen abonnement van haar naar mijn adres verhuisd. De volgende medewerker was van de opzeggingen en die zou mijn KPN vast internet en bellen abonnement beeindigen.

1 oktober hebben de abonnementswijzigingen van het vaste internet, tv en telefonie plaatsgevonden. Vandaag 17 oktober 2019 is mijn nummer op het KPN netwerk actief geworden.

Nu zit ik te kijken naar de KPN compleet voordelen bij mijn mobiele abonnement, maar die lijk ik niet te kunnen activeren. Abonnementsprijs is zonder korting en dubbele data is niet actief. Van alles geprobeerd in mijn KPN en de KPN website afgestruind. En tot mijn verbazing lees ik uiteindelijk ergens op de KPN website “Let op dat KPN Compleet voordelen gelden voor abonnementen van vóór 2 september 2019.“.

Hoe is het dan mogelijk dat mij in de winkel en op de KPN website op 17 september nog KPN voordelen werden voorgespiegeld (met dubbele data)? Ja, er zijn op 17 september wat transities in gang gezet die op 1 oktober en 17 oktober zijn afgerond, maar als KPN compleet slechts voor abonnementen van voor 2 september 2019 geldt, had ik op 17 september andere overwegingen kunnen maken als mij dat bekend was gemaakt.

Graag zou ik alsnog profiteren van de KPN compleet voordelen die mij zijn voorgehouden op het moment dat ik 17 september in de KPN winkel het abonnement afsloot en hoe het destijds op de KPN website is vermeld.

icon

Beste antwoord door Joran 22 October 2019, 10:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Chiuaua, sorry voor de erg late reactie. We zijn op 8 oktober pas met onze nieuwe abonnementen gekomen, waar Compleet inderdaad geen onderdeel van uitmaakt. Als je een abonnement voor die tijd hebt afgesloten verwacht ik geen probleem met de aanmelding voor Compleet.

Zijn de adresgegevens in je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url] de juiste? Ik vind namelijk geen vaste internetverbinding meer op dit adres. Ik vermoed dat de adresgegevens van het mobiele abonnement aangepast moeten worden en dat we dan de aanmelding kunnen voltooien. 

Beste Joran,

 

de adresgegevens zijn juist en we hebben een vast internetabbo van KPN. Ik heb het klantnummer van vast internet even aangepast naar dat van het abonnement dat hier naartoe is verhuisd (klantnummer van mijn vriendin).

 

groet,

Cor

Reputatie 7
Badge +28

Hey Cor, goed nieuws: je kunt gewoon gebruik maken van KPN Compleet en de bijbehorende voordelen. Die zijn vanaf vandaag actief :) 

 

We waren van plan Hussel vorige maand al te introduceren, daar komt de 2 september vandaan. Dat is voor jou niet van toepassing. Totdat een van de abonnementen wordt gewijzigd blijf je gebruik maken van Compleetvoordeel.

Goed geregeld, Joran… bedankt!

Reageer