Beantwoord

KPN Compleet voordelen ingangsdatum

  • 19 February 2019
  • 4 reacties
  • 276 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb KPN, tv internet en vast bellen en op 26/04 kan ik overstappen van Vodafone naar KPN mobiel ivm contract wat nog loopt bij Vodafone
Wanneer gaat KPN compleet in ik bedoel dan Extra tv zender en onbemand extra films?

Gr,
Theo
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 February 2019, 21:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Theootje, bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een aanvraag doet voor nummerbehoud, kan je ook de KPN Compleet aanvraag alvast doen (wel met notitie dat het 06-nummer nog over moet komen). Op het moment dat de 14 dagen bedenktijd om zijn, kunnen de KPN Compleet voordelen al geactiveerd worden. Niet alle voordelen uiteraard, omdat het 06-nummer nog niet overgenomen is.

Wanneer je de overstap hebt aangevraagd kan je KPN Compleet in dat geval het beste aanmelden via 0800-0105 of onze LiveChat functie. Omdat je online niet kan aangeven dat het 06-nummer nog overgenomen moet worden.
Reputatie 2
Net contact gehad met de LiveChat functie en daaruit blijkt dat mijn KPN Compleet 1 dag na de dag waarop mijn KPN mobiele abonnent ingaat en dat is dus helaas pas op 27/04 dus nog ff geduld aub.
Ach komt wel elke dag is er 1tje minder
Reputatie 2
Hallo,
Hoe zit het met mijn KPN Compleet stap vanaf 26 april over van Vodafone naar KPN mobiel.
Dus verwacht vanaf die datum ongeveer dat ik compleet heb / krijg vanaf die datum,
alleen als ik inlog op mijn laptop of de app MijnKPN gebruik staat er al dat ik compleet ben alleen mijn mobiele nummer staat er 2x in en ook nog eens niet met het goede abonnement wat er vanaf 26 april gaat lopen wat ik afgesloten heb.
Ook staat er niet alles in want heb ook vast bellen en dat vind ik als ik inlog ook niet terug in MijnKPN
En als ik tv ga kijken zie ik ook niet dat ik compleet ben ivm extra's?
Ik heb al telefonische contact gehad met de helpdesk van KPN en ze vertelde wel dat het goede abonnement in zal gaan en net zoals in mijnKPN of de App staat
Is er een storing in MijnKPN of wat is er aan de hand?

Gr,
Theo

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Theootje, goed dat je hierop terugkomt! Er waren wat kleine problemen met MijnKPN, waardoor sommige dingen niet of anders zichtbaar waren.

De KPN Compleet aanvraag is wel gedaan, maar nog niet geaccepteerd / toegevoegd. Dat kan ook de melding zijn die je ziet 😉 Even afwachten, het zal eind april zeker goed komen!

Reageer