Beantwoord

KPN Compleet voordelen na verlenging naar Hussel

  • 12 February 2020
  • 3 reacties
  • 276 keer bekeken

Ik heb nu een Alles-in-1 Premium pakket en twee mobiele abonnementen bij KPN. Ik heb dus ook de voordelen van KPN Compleet, zoals maandelijkse korting en dubbele data. Wanneer het mobiele abonnement wordt verlengd, incl. nieuw toestel, blijven deze voordelen dan behouden of wordt dat gezien als een nieuwe situatie en kom ik dan in de “hussel” terecht, zonder die voordelen ?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 14 February 2020, 13:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @evdlaan. Dat is een hele goede en terechte vraag die je stelt.

Als je een abonnement verlengt, dan wordt dit automatisch een KPN Hussel abonnement. Wanneer je dit abonnement combineert met een abonnement waarop de voordelen van KPN Compleet actief zijn, dan krijg je over het KPN Hussel abonnement de KPN Hussel voordelen. De KPN Compleet voordelen op de andere abonnementen blijven dan behouden. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 1

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

 

 

Heeft Kpn nu echt niet door dat er valse beloftes gedaan worden. Ik namelijk wel. Bij mij hetzelfde en als je er voor belt lijkt het wel of ze het voor de 1e keer horen zoiets. Maar gezien de vragen en reacties hier op het forum denk ik dat het wel bekend is en gedaan of het maar normaal is of niet op gereageerd.

Reageer