Beantwoord

KPN Compleet voordelen niet actief

• 21 mei 2016
  • 9 reacties
  • 433 keer bekeken

Reputatie 1
L.S.,

KPN abo afgesloten, maar wat ik ook doe ik word niet KPN compleet en geen dubbele data. Contact met winkel en customerservice gehad. Alle instellingen staan goed, maar toch geen resultaat

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door AVI1 22 mei 2016, 18:26

Hulde voor mw. Rosanna van KPN winkel Hoogstraat Rdam. Zij heeft de fout in het systeem ontdekt en meteen laten herstellen. Een foutje dat  zelfs de klantenservice niet heeft kunnen herstellen.

Probleem is dus opgelost!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Heb je bij KPN minimaal twee abonnementen? (bijvoorbeeld: 1 x alles in een en een mobiele of 2 mobiele)

Zie ook http://www.kpn.com/compleet .

Reputatie 1
Jazeker, ik heb ook de link geactiveerd en ook een sms gestuurd naar 1515
Reputatie 7
Badge +30
Maar krijg je wel een bevestiging?
Reputatie 1
Ik heb meerdere mail bevestigingen gekregen, ondanks dat geen compleet. Bij het sms'je geen bevestiging gehad.
Reputatie 1
Ik wacht al 6 weken hierop!
Reputatie 7
Badge +30
Maar krijg je dan geen email dat het mislukt is o.i.d.? Staat er in MijnKPN ook niets over de status van Compleet?

Mag ik vragen wat voor soort abonnementen je allemaal afneemt?

Robin
Reputatie 1
Ik krijg alleen een bevestigingsmail dat het in behandeling wordt genomen.

Ik heb alles gedaan wat gedaan moest worden. Klantenservice bevestigt dit ook, maar zij weten ook niet wat er misgaat.
In de app staat er verder ook niets bijzonders.

Kan iemand ervoor zorgen dat het systeem gaat werken zoals beloofd en afgesproken ?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @AVI1, welkom op het forum! Balen dat je KPN Compleet voordelen nog niet actief zijn. Graag zoek ik voor je uit wat hier mis gaat. Reageer op m'n priv├ębericht en ik ga voor je aan de slag!

Reputatie 1
Hulde voor mw. Rosanna van KPN winkel Hoogstraat Rdam. Zij heeft de fout in het systeem ontdekt en meteen laten herstellen. Een foutje dat  zelfs de klantenservice niet heeft kunnen herstellen.

Probleem is dus opgelost!

Reageer