Beantwoord

KPN Compleet voordelen toch niet krijgen

  • 26 November 2019
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Op 5 oktober (dus vóór de introductie van de nieuwe KPN Husselabonnementen) ben ik overgestapt met TV en Internet naar KPN. Er waren hiervoor een aantal redenen, maar de belangrijkste was dat ik als sportliefhebber een gratis zenderpakket (alle kanalen van FOX Sports) gratis zou krijgen, wanneer ik in een later stadium ook over zou stappen met mijn mobiele telefoonabonnement.

Op 5 oktober netjes mijn contract per e-mail gekregen, waarin ook nog een keer expliciet in het contract de volgende passage staat:
Hebt u meerdere producten van KPN? Dan krijgt u van ons extra voordelen. Dat noemen we KPN Compleet. Als u Internet en TV én een mobiel abonnement van KPN op uw adres hebt, dan krijgt u een gratis voetbalpakket (Fox Sports) of filmpakket (Pluspakket). Daarnaast krijgt u ook elke maand € 5,00 korting op uw mobiele abonnement en dubbel zoveel MB's en minuten.

Na de introductie van KPN Hussel viel het mij al op dat ik in Mijn KPN nergens meer de mogelijkheid zag om Compleet te worden. Omdat ik toch een beetje ongerust werd gebeld met de klantenservice. De vriendelijke dame heeft me echter weer gerust gesteld, door 2 dingen aan te geven:

  1. Wanneer u straks naar KPN komt met uw mobiele telefoonabonnement, valt uw nieuwe telefoonabonnement wel onder de nieuwe KPN Husselvoorwaarden. Dus dubbele data is voor u niet van toepassing. ->daar kan ik inkomen, dit mobiele abonnement gaat namelijk in na de introductie van KPN Hussel, dus gelden voor dit mobiele abonnement de nieuwe voorwaarden voor dit abonnement.
  2.  U kunt nog wel gewoon KPN Compleet worden, omdat u nog een oud KPN Thuis abonnement hebt (ingangsdatum 5 oktober 2019, vóór ingangsdatum van KPN Hussel). Wanneer het mobiele telefoonabonnement dus is toegevoegd en u compleet bent krijgt u gewoon het gratis zenderpakket FOX Sports Compleet.

Dit klonk allemaal zeer redelijk en voor mij akkoord.

Tot ik vandaag belde met de Klantenservice om een mobiel abonnement toe te voegen en daadwerkelijk Compleet te worden. Nu krijg ik opeens te horen dat dit op geen enkele manier kan, omdat ze dit nu eenmaal hebben afgeschaft en dit niet meer voor mij van toepassing is!

Dit kan toch niet waar? Iets wat bij aanmelding overal op de website aanbevolen wordt (toen bestond Hussel nog niet eens), wat expliciet in je contract staat en wat een medewerker nogmaals bevestigd heeft?

Ik hoor heel graag hoe dit opgelost kan worden. Hartelijk dank alvast!

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 November 2019, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Adijke 11 ik ben het helemaal met je eens dat het heel vreemd is dat je je niet zou kunnen aanmelden voor KPN compleet, omdat Hussel pas op 8 oktober werd geïntroduceerd. Ik ben benieuwd hoe de KPN dit oppakt.

Ik vond onderstaande op de website van KPN.

Wanneer kom ik in aanmerking voor KPN Compleet?

Je komt in aanmerking voor KPN Compleet als je één of meerdere KPN Mobiel abonnementen of een of meerdere KPN Mobiel abonnementen in combinatie met Internet, TV en/of Vast Bellen op jouw adres hebt staan. Let op dat KPN Compleet voordelen gelden voor abonnementen van vóór 2 september 2019.

Die datum van 2 september staat inderdaad op de website van KPN, omdat dit de oorspronkelijk geplande lanceerdatum van Hussel zou zijn. Dit is echter 8 oktober geworden. Mijn contract is netjes ingegaan op 5 oktober, dus ik heb me geconformeerd aan de toen geldende regels. Vandaar dat ook ik inderdaad benieuwd ben hoe KPN dit oplost.

Reputatie 7
Badge +24

Hi A, welkom op het forum. 

Ik ben ook verbaasd dat je dit is verteld. Zover ik kan zien heb je inderdaad nog de oude versie van voor de Hussel abonnementen. Daarmee an je nog simpelweg Compleet worden zoals je dit hierboven ook aangeeft. Dit is simpelweg verkeerde informatie geweest van de collega aan de telefoon, waarvoor mijn oprechte excuses. Het goede nieuws is wel dat het gewoon mogelijk is zodra je een mobiel abonnement bij ons hebt.