Beantwoord

KPN Compleet weg na overstap op andere mobiele provider, maar heb nog een KPN mobiel nummer

  • 7 August 2019
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

Sinds vandaag zijn we met 1 van onze 2 mobiele nummers overgestapt naar een andere provider, nu heb ik nog steeds 1 mobiel nummer bij kpn over echter ik kan hier ondanks dat dit nummer nu gekoppeld zit aan mijn internet en tv en vast bellen abo geen kpn compleet meer aan verbinden, tevens valr me op dat vast bellen nu op grijs staat, wat is er mis gegaan?
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 August 2019, 09:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @HansTaf, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je nog steeds 1 mobiel KPN nummer hebt én internet (en / of televisie), dan zou je nog aanspraak moeten maken op de KPN Compleet voordelen. Mits ze natuurlijk nog steeds op hetzelfde adres staan geregistreerd.

Ik zoek graag voor je uit waar het misgaat. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen) dat nog wel bij KPN zit? Wanneer dit gelukt is ontvang ik graag een seintje!
Beste Susan, ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet.
Hierbij een seintje Susan
Reputatie 7
Badge +21
@HansTaf, dankjewel. Ik heb opnieuw KPN Compleet aangevraagd, want je neemt nog steeds een abonnement voor internet en televisie én een mobiel abonnement bij ons af. Ik verwacht dat dit binnen enkele uurtjes geregeld is, maximaal 2 werkdagen. Geef je opnieuw een berichtje als je een mail / sms hebt gehad hierover, en of de voordelen geactiveerd zijn?
Alles werkt weer!!! Super bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +21
@HansTaf, top! Dat is snel gegaan 🙂 Bedankt voor je berichtje, nog een fijne zondag verder!

Reageer