Beantwoord

KPN Compleet: wel SMS dat MB's verzonden zijn maar in app niet zichtbaar

Is er een storing bij MB's verzenden? Als ik ze verzend, krijg ik wel een SMS dat ze verzonden zijn maar mijn bundelgrootte blijft in de app gelijk. In de SMS staat wel een lagere bundelgrootte maar elke keer als ik het test, staat de teller weer op het eerdere aantal (ik had 1500, bij versturen 50 MB staat in de SMS dat ik nu 1450 MB heb; als ik daarna nog eens 100 MB verstuur, staat er dat ik nog 1400 MB heb). De vraag is nu of ze wel verzonden zijn, met name mijn zoon maakt zich ernstig zorgen dat hij nu aan het internetten is buiten zijn bundel!

icon

Beste antwoord door Cindy_ 12 augustus 2015, 09:41

; gelukkig geen kosten buiten de bundel 🙂. Hierover heb je ook een privébericht van me ontvangen. Als je verdere vragen hebt, stel ze dan vooral hoor. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
; er is bij mij geen storing bekend, maar ik kan me zorgen dat je je zorgen maakt. Het blijft natuurlijk een stukje techniek en ik kijk graag voor je na of alles goedgaat. Gelukkig is het tegenwoordig zo met de nieuwe abonnementen met MB bundel dat je niet te kampen krijgt met kosten buiten de bundel, maar dat de snelheid verlaagd wordt. Wil je me een privébericht toesturen met hierin beide 06-nummers, je postcode en huisnummers? Dan kijk ik voor je na of alles helemaal goed gaat. 
Reputatie 7
Badge +23
; gelukkig geen kosten buiten de bundel 🙂. Hierover heb je ook een privébericht van me ontvangen. Als je verdere vragen hebt, stel ze dan vooral hoor. 

Reageer