Beantwoord

KPN Compleet wijzigen internet+tv abonnement

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Goedendag,

 

Wij zijn aan het nadenken om het abonnement van de tv op te zeggen. Toen het abonnement werd aangegaan was KPN Compleet er nog waarbij je bij je mobiele telefoon abo nog dubbel zoveel mb’s kreeg en nog een korting.

Als wij de tv opzeggen vervalt dan ook de dubbele data en de € 5,- korting automatisch bij het abo van de mobiele telefonie?

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 8 February 2020, 12:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u van het tv abonnement af wilt, dan zult u moeten verlengen naar een Hussel abonnement. Dit kan zonder dat dit gevolgen heeft voor dubbele data op uw mobiele telefoon abonnement(en). De 5 euro korting blijft ook intact.

Reputatie 7
Badge +17

@1990Bjorn Welkom op ons Forum! Begrijp ik goed uit je verhaal dat je alleen de tv wilt opzeggen, maar internet wilt behouden? Dan houd je een internetabonnement bij ons, oftewel je verlengd het inderdaad naar een Hussel abonnement (1 jaar). Als je dit doet behoud je gewoon de mobiele korting en dubbele data. Ik moet er wel bij zeggen, dat wanneer het het mobiele abonnement verlengd, er met Hussel géén dubbele data meer bestaat. Zolang je het huidige abonnement (oude propositie) van mobiel behoudt, dan veranderd er niets.  

Reputatie 7
Badge +17

@1990Bjorn We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer