kpn compleet worden niet verwerkt

  • 30 December 2019
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken


Probleem met kpn compleet is ontstaan op moment ik van Telfort internet/tv/bellen ben overgestapt naar kpn internet/tv/ bellen. Vanaf dat moment heb ik met eigen mobiele nr (in gebruik door mijn dochter) geen kpn compleet voordelen meer. Ook abonnement van mijn vrouw (zelfde adres) heeft niet alle voordelen van kpn compleet meer. Tijdens gesprek met KPN medewerker werd aangegeven dat alles geregeld zou worden, maar dat hij service request moet aanmaken. Het verwerken van de gegevens liep in proces vast. 

 

Tijdens gesprek met klantenservice werd mij eveneens verteld dat ik binnen 3 werkdagen geholpen zijn. Echter we zijn meer dan een week verder en er is niets veranderd. Heb wel gezien dat iemand van kpn iets heeft proberen te wijzigen (kreeg e-mails dat ik gegevens heb gewijzigd terwijl ik dit niet zelf heb gedaan) en zie dat kpn heeft geprobeerd mij te bellen  (echter op nr van mijn dochter ipv op mijn eigen nummer welke ik expliciet heb aangegeven als nummer waarop ik te bereiken ben). 

 

Omdat ik geen e-mails kan versturen (krijg alleen digital assistant er voor) en niet in gelegenheid ben te bellen dan maar een bericht via dit forum. Heb mijn profiel gegevens bijgewerkt met alle klantnummers die ook zijn toegevoegd aan kpn compleet.

Voor de zekerheid ik maak geen gebruik van kpn hussel. Abonnementen zijn allemaal afgesloten in 2019 nog voordat kpn hussel werd geïntroduceerd.

 

Hoop dat dit issue zo snel mogelijk wordt verholpen. We missen door dit incident vooral de verdubbeling van de MBs.
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25

Hi @MJRH, welkom hier. Bedankt voor de duidelijke uitleg, en het reeds invullen van je profiel. Ik heb gelijk een kijkje genomen en zie dat mijn collega's die gaan over de correcte registratie van de compleetvoordelen dit inderdaad in behandeling hebben. Op 23-12 zie ik dat er een sms is verstuurd, maar daarna niets meer. Ik ga hier achteraan, want ik ben het met je eens dat dit te lang duurt inmiddels. Zodra ik meer weet, hoor je van me.