Beantwoord

kpn compleet wordt niet geactiveerd

  • 1 March 2020
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

sinds april 2019 zitten wij bij kpn met ons woonadres (dus een “oud” kpn abonnement) 

sinds 1 januari is daar mijn mobiel bijgekomen. Ik wilde kpn compleet  activeren ivm het gratis tv pakket, maar ik krijg het niet voor elkaar.

 

boodschap van de Klantenservice is dat ik mijn abonnement kan aanpassen naar hussel en dan 5 euro korting krijg. Maar ik wil helemaal geen husselabonnement, dit is voor ons niet voordelig. 
Ik meen gelezen te hebben dat je bij oude tv abonnementen gewoon kpn compleet kon krijgen, ook als mijn mobiel wel een hussel is. (Daar had ik ook geen keuze in, dit zijn de huidige abonnementen)


nu heb ik geen enkel voordeel thuis terwijl ik zowel huis als mobiel bij kpn heb. 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 March 2020, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Reli welkom op het forum! Ik vrees dat ik helaas geen goed nieuws voor je heb. Als je een oud thuis abonnement hebt en nu net een nieuw abonnement hebt afgesloten kom je niet meer in aanmerking voor KPN Compleet op je thuis abonnement. Zoals je noemt zul je voor een korting op je thuis abonnement over moeten op de nieuwe KPN Hussel abonnementen. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!