Vraag

KPN Compleet zenderpakket zonder reden aangepast.

• 3 november 2016
  • 3 reacties
  • 281 keer bekeken

Hoi KPN,

Ongeveer een week geleden ben ik geholpen door een medewerker in de chat om KPN Compleet voor mijn abonnement aan te zetten, deze persoon heeft netjes FOX Sports aangezet en hiermee was ik geholpen.

Echter, kreeg ik gisteren een email met de bevestiging van 'KPN Compleet pakket bevestigd' en dat het pluspakket aangezet is. (Ik vermoed meerdere aanvragen die door elkaar gelopen hebben oid?)

Als ik nu inlog op mijn KPN zie ik dat ik het zenderpakket pas over een maand weer kan aanpassen, een medewerker in de chat kon me ook niet verder helpen, die gaf aan dat zij die bevoegdheden ook niet hebben. Kan iemand anders dit aanpassen? (PSV-Twente dit weekend 😮 )

Met vriendelijke groet,
Peter.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het Pluspakket wordt standaard geactiveerd bij een KPN Compleet pakket. Dit is dus waarschijnlijk ook bij jou het geval. Wel is het vreemd dat je het pakket pas volgende maand kunt wijzigen. Ik hoop dat Webcare je hierbij kan helpen. Zij hebben vaak net iets meer lijntjes lopen dan de gemiddelde chat-medewerker.

Als dit allemaal toch niet lukt mag je PSV altijd even bij mij thuis komen kijken 😉
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Peter, welkom op het forum! Dit klinkt inderdaad alsof er twee dingen door elkaar zijn gaan lopen. Ik weet niet of ik dit al gelijk kan (laten) aanpassen, maar ik ga m'n best doen. Reageer op mijn privébericht met je gegevens, dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
Peter, ik heb nog niets van je gehoord. Is het probleem verholpen? Zo niet, reageer alsnog op mijn privébericht!

Reageer