Beantwoord

Kpn compleet zonder internet?

• 26 september 2018
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hoi,
Graag zou ik kpn compleet willen houden, maar aangezien wij in het buitengebied nu glasvezel krijgen, en kpn daar niets aanbied, moet ik voor wat anders kiezen, is er een mogelijkheid om alleen internet via een andere provider te nemen? en dan toch kpn compleet te behouden(zonder internet)?
anders ben ik alle voordelen kwijt, en de aanbieders die hier komen zijn nu niet echt top zeg maar daarin....
e99

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 september 2018, 15:43

Hoi e99, welkom op het forum. Ik snap je vraag. Het is erg zonde wanneer de voordelen komen te vervallen. Een tv abonnement gaat je niet meer voordelen bieden helaas. Als je een iTV abonnement afneemt dan heb je er ook internet bij. Wanneer je 2 of meerdere mobiele abonnementen bij ons afneemt, dan krijg je nog wel een deel van de KPN Compleet korting. Je krijgt dan nog steeds per mobiele abonnement €5,00 korting, je kunt dan nog steeds onderling mb's delen en onderling gratis bellen. Weet je zo voldoende?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi,
Sorry voor late reactie, ik weet dat ik wel korting heb bij twee mobiele abonnementen, want die
heb ik ook, maar de verdubbeling is weg en het lijkt me totaal niet dat ik niet kan kiezen welke provider ik op[ het glasvezel neem, tv kijken via solcon (wat ik nu dus maar heb) is ook niet alles.
Om een lang verhaal kort te maken, kpn moet zo snel mogelijk overal op het glasvezelnet te verkrijgen zijn.
KPN is verplicht zijn eigen glasvezelnetwerk open te stellen voor andere providers, maar andersom is die verplichting er niet. Om welke netbeheerder gaat het bij jouw?
Ik zou gewoon een rekensom op jaarbasis of langer maken, als een fijne TV service zo belangrijk voor je is, zouj kunnen besluiten om daan maar ongebruikt KPN internet erbij te nemen. Of kijken of er andere TV providers zijn die onafhankelijk van internetprovider service TV service leveren.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi e99, welkom op het forum. Ik snap je vraag. Het is erg zonde wanneer de voordelen komen te vervallen. Een tv abonnement gaat je niet meer voordelen bieden helaas. Als je een iTV abonnement afneemt dan heb je er ook internet bij. Wanneer je 2 of meerdere mobiele abonnementen bij ons afneemt, dan krijg je nog wel een deel van de KPN Compleet korting. Je krijgt dan nog steeds per mobiele abonnement €5,00 korting, je kunt dan nog steeds onderling mb's delen en onderling gratis bellen. Weet je zo voldoende?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad e99. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Hoi,
Sorry voor late reactie, ik weet dat ik wel korting heb bij twee mobiele abonnementen, want die
heb ik ook, maar de verdubbeling is weg en het lijkt me totaal niet dat ik niet kan kiezen welke provider ik op[ het glasvezel neem, tv kijken via solcon (wat ik nu dus maar heb) is ook niet alles.
Om een lang verhaal kort te maken, kpn moet zo snel mogelijk overal op het glasvezelnet te verkrijgen zijn

gr.

Reageer