Beantwoord

KPN Fon WiFi connected en internet acces

Waarom werkt dit nergens? WiFi connected en internet acces. Daarna blijft het stil, zelfs als ik naast mijn router op FON inlog.
Heeft iemand andere ervaringen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 30 november 2018, 09:02

Zou je jouw KPN FON eens opnieuw willen instellen. Dit kun je doen via deze tool. Thuis gebruikmaken van Fon HotSpots van KPN doe je door de optie ‘Public Wifi (KPN Fon)’ in te schakelen op je modem. Om deze optie aan te zetten of om instellingen te wijzigen kun je gebruikmaken van onze online tool.

Let op: je moet hiervoor wel thuis verbonden zijn met wifi.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi JoPen, Wat lastig dat WiFi Fon niet werkt. Sinds wanneer lukt het niet meer? Welk modem heb je in gebruik? Hopelijk weten we snel waarom je er geen gebruik meer van kunt maken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)?
Beste Marina,
FON heeft nooit gewerkt. Waar ik ook kom en er automatisch een connectie met een FON netwerk wordt gemaakt zie ik dat ik connected ben en dat er internet Access is. Vervolgens kun je er niets mee. Dan maar weer WiFi uitzetten en met 4G werken.
Waar kan ik het forum profiel bewerken. Ik kan dit nergens terugvinden.
Ik heb van KPN een experiabox V10 in gebruik gekregen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +18
Zou je jouw KPN FON eens opnieuw willen instellen. Dit kun je doen via deze tool. Thuis gebruikmaken van Fon HotSpots van KPN doe je door de optie ‘Public Wifi (KPN Fon)’ in te schakelen op je modem. Om deze optie aan te zetten of om instellingen te wijzigen kun je gebruikmaken van onze online tool.

Let op: je moet hiervoor wel thuis verbonden zijn met wifi.
Alles opnieuw geïnstalleerd. Werkt nu voor het eerst.
Dank u voor de medewerking.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi JoPen, Wat fijn dat het nu (voor het eerst) werkt 🙂 graag gedaan! Als je toch nog eens een vraag hebt, laat het ons dan vooral weten.

Reageer