Beantwoord

KPN internet abonnement overgenomen door oud huisgenoot bij verhuizing uit studentenhuis, mobiel abonnement behouden en adreswijziging doorgegeven. Krijg nu het bericht dat factuuradres voor mijn mobiele abonnement niet overeenkomt.

  • 25 November 2020
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Bij mijn verhuizing uit een studentenhuis is het KPN internet en tv abonnement wat ik daar betaalde overgenomen door een andere huisgenoot. Mijn mobiele abonnement heb ik behouden en daarvoor ook een adreswijziging doorgegeven. Het factuuradres en adres in MijnKPN komt ook overeen met de adreswijziging die ik heb doorgegeven. Het abonnement van het studentenhuis heb ik uit dat overzicht verwijderd nadat 't niet meer op mijn naam stond. Toch krijg ik sinds vorige week berichten dat mijn factuuradres niet overeenkomt met mijn mobiele abonnement, maar wanneer ik naar MijnKPN ga klopt alles. Ergens is er dus iets mis gegaan. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 December 2020, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Debeer! Laten we er samen naar gaan kijken. Zoals ik het van je begrijp gaat het om de combinatievoordelen die je zou moeten hebben doordat je 2 producten op hetzelfde adres hebt staan? Wat nog wel eens wil voorkomen is dat er bijvoorbeeld een toevoeging niet goed staat. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je ook in het opmerkingen veld kunnen laten weten wat het mobiele nummer is waarom het moet gaan? 

Beste @Bram_ bedankt! Ik heb alles zover aangepast en volledig gemaakt in mijn profiel als het goed is. Ik denk dat het inderdaad gaat om de combinatievoordelen en niet het mobiele abonnement zelf nu ik het nog eens heb terug gelezen. Ik dacht dat die automatisch zouden vervallen vanaf het moment dat het abonnement niet meer op mijn naam staat en ik die ook uit mijn kpn had verwijderd, maar dat moet denk ik dan nog gebeuren. Vandaar dan ook de verwarring met de adressen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat het is opgelost. Want wat ik inderdaad zie is dat het mobiele nummer dat je hebt opgegeven als enige abonnement op dat adres aanwezig is. Het klopt dus dat deze geen compleet of hussel voordeel krijgt. Alles staat dus inderdaad juist. Mocht je toch weer van de voordelen gebruik willen maken door een internet (en tv) abonnement op het nieuwe adres te bestellen dan hoor ik graag van je! :wink: