KPN-Klanten Kunnen Gratis Abonnement Wisselen

• 19 mei 2015
  • 20 reacties
  • 2991 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
,

Er komt neen nieuwe dienst bij jullie, BRON: TotaalTV:

Klanten die bij KPN het gecombineerde dienstenpakket Compleet afnemen krijgen een grotere keuzemogelijkheid bij het kiezen van een gratis tv-abonnement. Daaronder behoort ook HBO.

Klanten die een Alles-in-1-abonnement combineren met een mobiel abonnement van KPN nemen een KPN Compleet-abonnement af. Hierdoor krijgt men extra voordelen. Tot nu toe ontvingen ze gratis het aanvullende Pluspakket. Vanaf nu kan de abonnee zelf uit drie opties kiezen. Naast het Pluspakket kan men ook kiezen om gratis naar betaalzender HBO te kijken. Ook kan men voor het kidsabonnement kiezen.

KPN-KLANTEN KUNNEN GRATIS ABONNEMENT WISSELEN

KPN-klanten kunnen niet alleen zelf kiezen welk tv-abonnement ze bij een KPN Compleet-abonnement gratis krijgen. Ze kunnen maandelijks het gekozen gratis abonnement zelf wisselen. Zo kan bijvoorbeeld in de schoolvakantie voor het Kidsabonnement kiezen, dat naast lineaire zenders uit meer dan vijfhonderd kinderseries en muziekclips via het video on demand-platform bestaat. Om ná de schoolvakantie weer voor het HBO-abonnement te kiezen. Dit bestaat uit drie lineaire zenders in HD-kwaliteit, een uitgebreid HBO on Demand-platform en de mobiele streamingdienst HBO GO. Hierdoor is HBO op elk beeldscherm – inclusief pc, tablet en smartphone – beschikbaar. De derde keuzemogelijkheid is het Pluspakket. Dat bestaat uit veertig extra tv-zenders, twintig wisselende films en meer dan vierhonderd uur aan series.

KPN COMPLEET BIEDT MEER VOORDELEN

Klanten van KPN krijgen allerlei voordelen door producten te combineren. Hoe meer producten de klant heeft en combineert, des te meer voordelen de klant ontvangt. Klanten die bijvoorbeeld vast bellen en Internet voor thuis combineren met een mobiel abonnement van KPN, krijgen gratis dubbele MB’s, belminuten en sms’jes, kunnen gratis bellen binnen het gezin en kunnen ook onderling MB’s delen. En hebben klanten meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres, dan krijgen zij elke maand vijf euro korting op elk abonnement. Inmiddels profiteren al ruim 500.000 klanten van de vast/mobiele voordelen.

, hoe werkt deze dienst nu precies? ik heb nu HBO, maar als ik HBO uit zou zetten. Kan ik dan ook voor Video Unlimited kiezen??? 

Of kan dat dan weer niet???

20 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dit is een uitbreiding van KPN Compleet, dat ben je als je zowel een mobiel-abo als een thuis-abo bij KPN hebt. Als je KPN Compleet bent, kreeg je vroeger altijd het pluspakket gratis. Het is nu uitgebreid naar een keuzemogelijkheid tussen het pluspakket, HBO & het kidspakket. Een van die drie mag je dus kiezen als gratis extra televisiepakket, omdat je 'alles' bij KPN hebt.

EDIT: Ik moet zeggen, dit is wel bijzonder slechte journalistiek van TotaalTV. :(

Reputatie 7
Badge +18
shrijft: Ik moet zeggen, dit is wel bijzonder slechte journalistiek van TotaalTV. :(

Ja vond het ook een beetje apart, vandaar dat ik het maar even op het Forum zet, nu jij het me verteld is het wel fijner... Maar je kunt dus alleen uit die 3 kiezen:

1. Pluspakket
  2. HBO
  3. Kidspakket
Dus kan niet kiezen van Pluspakket uit, en Videoland Unlimited aan?

Reputatie 3
Badge +1
Dat gaat inderdaad niet! Ik denk dat dat komt door afspraken met de zenderleveranciers, maar zeker weten doe ik dat ook niet 😉 Je mag kiezen tussen die drie zenderpakketten inderdaad ;)

Reputatie 7
Badge +18
Aha!!! zover had ik het nog niet bekeken. Bedankt voor je info!
Ik zeg.. "Top, goed bezig KPN"

Vraag:

Is dit gewoon zelf te regelen via Mijn KPN? Met andere woorden. 

- Plus pakket uit

- HBO aan

En de korting wordt dan automatisch verrekend. Of is hier telefonisch contact voor nodig?

Groeten Leon

Reputatie 7
Badge +18
Hoi ,

Ik denk dat dit via mijn KPN kan, en via uw tv-ontvanger:

MENU > Mijn service > Mijn Pakketten...

Mocht u het  niet vertrouwen kunt u altijd de Klantenservice bellen 24/7:

ADSL / VDSL: 0800-0402 of voor Glasvezel: 0800-0404

Dank 

Ik heb inmiddels contact gehad met de Klantenservice. Zij konden het op dit moment niet aanpassen en rade mij aan om het via Mijn KPN te doen. 

Dus voor overige geinteresseerden. Het moet via mijn KPN kunnen.

mvg

Leon

Reputatie 7
Badge +18
Graag gedaan ,

En ik wens u veel kijkplezier met de pakketten die je gekozen hebt! ;)

Reputatie 5
Badge +7
Je kan het wel zelf veranderen zoals ik al vermelde in het volgende topic link

En hier dan ook even de link waar je het zelf kan aanpassen.

Reputatie 1
Badge
Als zuinige Nederlander vraag ik mij af? Als ik mijn gratis Plus pakket inwisselen voor HBO ter waarde van €15,50 zodat ik deze gratis krijg, en vervolgens het Pluspakket van €10 activeer! Gaat dit dan zo werken, of hebben ze dit ondervangen in de voorwaarden?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo AalsburgDecrauw, 

Goed nieuws, dit kan! 🙂 Een slimme constructie van je om kosten te besparen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 1
Badge
Dank je Cindy voor je snelle antwoord. Ja we blijven Nederlanders 😉
Reputatie 7
Badge +24
Haha, ik herken het zelf ook helemaal ;) Gelijk heb je hoor! Als je verdere vagen hebt, stel ze dan gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +18
Klanten met een Premiumpakket en Compleet zijn kunnen niet wisselen... Want het HBO-pakket hebben Premiumklanten gratis, en zijn ze ook Compleet dan hebben ze het pluspakket gratis, dus.... Deze klanten kunnen niet wisselen of hebben geen keus in deze pakketten:

1. Pluspakket
  2. HBO
  3. Kidspakket
Dus, van mij houd het op, voor Instap- en Standaard is dit een mooie alternatief...

Maar niet voor Premium... Althans zo zie ik het, en ik heb een Collega van jou aan de foon gehad. En die zegt het zelfde. Je kunt niet wisselen, en waarom zou je het doen? U heeft het Pluspakket gratis, en HBO-pakket gratis.

Misschien een idee voor Premiumgebruikers:

1. Film1 pakket
  2. Video Unlimited
  3. Sport 1
Het is maar een idee, misschien of kan dit wel niet. I.v.m. de rechten van Film1, Videoland Unlimited en Sport1

Reputatie 1
Badge
Klopt niet helemaal Premium kunnen ook wisselen alleen minder keus, namelijk Pluspakket of Kidspakket.
Reputatie 7
Badge +18
AalsburgDecrauw schreef:
Klopt niet helemaal Premium kunnen ook wisselen alleen minder keus, namelijk Pluspakket of Kidspakket.
Ja oké, maar ik ga niet kiezen, ik krijg het Pluspakket helemaal gratis, en ga ik wisselen naar Kidspakket, dan moet ik die wel betalen... KPN-medewerker zegt dit ook al tegen mij. Meneer, U kunt het beter zo laten...

Reputatie 1
Badge
Hoi Dennis. Ik denk dat je een kleine denkfout maak. Vroeger kreeg je bij Compleet het Pluspakket gratis. Nu krijg je bij Compleet de keuze Kidspakket, Pluspakket of HBO pakket. Omdat jij bij Premium al het HBO pakket gratis krijg, heb jij bij Compleet keuze uit maar 2 opties ipv 3 namelijk Kidspakket of Pluspakket.

Gr Kees
Dreetje schreef op 20 mei '15 om 09:23u
Je kan het wel zelf veranderen zoals ik al vermelde in het volgende topic link

En hier dan ook even de link waar je het zelf kan aanpassen.

En dan nu nog even dit!!! Let op dat als je je pakket wilt wisselen dat je rekening moet houden met het feit dat de KPN compleet systeen 1x er week (ja je leest het goed!!) worden gesynct. Dit houdt nu in mijn geval in dat ik een week lang geen gerbuik kan maken van iets dat ik wil kiezen. Daarbij moet nog 1 dag (24 uur) bijgeteld worden voor de verwerking van de wissel. KPN 2015!!! Ik ben nu van Premium naar standaard gewisseld dus kost het me geen geld maar stel je voor dat je van standaard naar Premium wisselt. De datum van wissel wordt je meteen berekend echter je kan in het slechtste geval pas na 8 dagen genieten van je complete gekozen pakket terwijl je wel meteen mag betalen! Mijns inziens niet correct. Zet gewoon even bij www.lpn.com/wissel er bij dat de verwerking op vrijdagen gebeurt en dat het dan 8 dagen kan duren. NU moet je als klant 6 keer bellen om je wissel doorgevoerd te krijgen.

Reputatie 1
Badge
Beste Diesel. Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt, men heeft het hier over de wissel van je graties KPN Compleet pakket en niet over je alles in één pakket. Als je KPN Compleet ben mag je iedere kalender maand gratis wisselen van de volgende pakketten "pluspakket" "HBO pakket" of "kinder pakket". Dit gaat dan ook per direct in en kan pas weer gewisseld worden in de nieuwe maand. Dit staat los van de verschillende alles in één pakketten en hun eigen voorwaarden.

Gr Cornelis

AalsburgDecrauw schreef op 15 nov '15 om 12:08u
Beste Diesel. Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt, men heeft het hier over de wissel van je graties KPN Compleet pakket en niet over je alles in één pakket. Als je KPN Compleet ben mag je iedere kalender maand gratis wisselen van de volgende pakketten "pluspakket" "HBO pakket" of "minder pakket". Dit gaat dan ook per direct in en kan pas weer gewisseld worden in de nieuwe maand. Dit staat los van de verschillende alles in één pakketten en hun eigen voorwaarden.

Gr Cornelis 
Beste Cornelis,

Ik denk dat ik me niet goed heb uitgedrukt jouw reactie lezende. Mijn boodschap is dat indien je van alles in een pakket wisselt en je dan je gratis pakket wilt wisselen het in het slechste geval 9 dagen kan duren. Dit staat los van het feit dat je maandelijs kan wisselen. Als voorbeeld: Ik heb Alles in een premium. HBO zit daar gratis in. Als gratis pakket heb ik het pluspakket. Ik wissel nu van Premium naar standaard. Ik wil nu HBO gratis hebben ipv Pluspakket. Bij KPN Kompleet sta ik geregistreerd als Premium klant en kan dus bij wissel pakket alleen maar het kidspakket kiezen. KPN kompleet moet dus in haar systeem wijzigen dat ik een standaard klant geworden ben. Deze wijziging doen zij een keer per week PLUS 24 uur voor het wisselen..... KPN Kompleet is namelijk een andere organisatie dan KPN Alles in een aanbieder.

Ik hoop je nu de problematiek iets duidelijker te hebben uitgelegd. 

gr

Bert

Reageer