Beantwoord

KPN komt afspraken niet na is na 5 pogingen nog steeds niet in staat om een contractovername uit te voeren

  • 13 November 2019
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Beste KPN 

 

Zou graag de status willen weten van de Contractovername ben nu al 2 maanden bezig en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ben al in een winkel geweest en al 3x werd mij telefonisch belooft dat het in orde gemaakt zou worden.

We hebben ook nog 2x mobiel abonnementen bij KPN. 

Totaal niet tevreden met de klantenservice. Al meerdere keren telefonisch contact gehad steeds opnieuw een bandje opnemen en vervolgens 3x op een dag teruggebeld worden dat er weer iets vergeten was te noemen.

Heb steeds ongeveer 1 uur aan de telefoon gehangen steeds doorverbinden van de ene afdeling naar de andere. Weer een week verder en nog steeds niets.

Toch maar weer opnieuw een onlineformulier ingevuld en de bijbehoren documenten geüpload. En weer een week later maar weer een mail gestuurd en inmiddels 2 maanden bezig zonder resultaat.

Tegelijkertijd nog een extra mobiele abonnement afgesloten en dat ging gelijk goed.

Ik wil hierbij een klacht indienen in de hoop dat het nu opgelost gaat worden. Anders toch maar alle abonnementen tv/internet en 2x mobiel opzeggen 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 November 2019, 11:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Sher68. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nu al 2 maanden bezig bent om een contractovername te regelen. Om welke dienst van KPN gaat het precies, Internet en TV of een mobiel abonnement? Ik weet niet of het mij lukt om te achterhalen hoe het ervoor staat met de contractovername, maar ik ga uiteraard mijn best doen om jou verder te helpen. Mocht je toch een klacht willen indienen, dan kan ik deze klacht voor je aanmaken en doorzetten naar de juiste afdeling. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Sher68. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nu al 2 maanden bezig bent om een contractovername te regelen. Om welke dienst van KPN gaat het precies, Internet en TV of een mobiel abonnement? Ik weet niet of het mij lukt om te achterhalen hoe het ervoor staat met de contractovername, maar ik ga uiteraard mijn best doen om jou verder te helpen. Mocht je toch een klacht willen indienen, dan kan ik deze klacht voor je aanmaken en doorzetten naar de juiste afdeling. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

 

Helaas heb ik geen bericht ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het via een andere weg al verholpen is. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je. 

Reageer