Herkenbaar (teleurstellend!) verhaal.
Ook hier een overstap in augustus naar internet en tv van KPN, vanwege de voordelen die de combinatie van producten ons zou gaan opleveren. Op ons adres waren reeds mobiele aansluitingen van Telfort actief. Telefonisch bevestiging gevraagd én telefonisch de bestelling geplaatst omdat ik zeker wilde weten dat de voordelen ook in deze opzet zouden gelden. Alle producten zouden onder dezelfde ‘KPN’ paraplu terechtkomen: het voordeel van 5 euro per maand op mobiele abonnementen zou zeker van toepassing zijn. Niet dus.
Sinds de overstap hoor ik diverse redenen waarom dit niet van toepassing zou zijn, zoals ‘dit zijn nog Telfort producten’ en ‘klein zakelijk en privé kan niet gecombineerd worden’. Precies wat ik vooraf heb nagevraagd. Helaas wist de telefonisch verkoper zeker dat het goed zou komen.. Zeer teleurstellend dat een dergelijk grote partij zo klanten lokt. Ik kan niet wachten om het abonnement weer op te zeggen.
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineel