Beantwoord

KPN komt belofte voor voordeel niet na

  • 10 March 2020
  • 4 reacties
  • 150 keer bekeken

Herkenbaar (teleurstellend!) verhaal.

 

Ook hier een overstap in augustus naar internet en tv van KPN, vanwege de voordelen die de combinatie van producten ons zou gaan opleveren. Op ons adres waren reeds mobiele aansluitingen van Telfort actief. Telefonisch bevestiging gevraagd én telefonisch de bestelling geplaatst omdat ik zeker wilde weten dat de voordelen ook in deze opzet zouden gelden. Alle producten zouden onder dezelfde ‘KPN’ paraplu terechtkomen: het voordeel van 5 euro per maand op mobiele abonnementen zou zeker van toepassing zijn. Niet dus.

Sinds de overstap hoor ik diverse redenen waarom dit niet van toepassing zou zijn, zoals ‘dit zijn nog Telfort producten’ en ‘klein zakelijk en privé kan niet gecombineerd worden’. Precies wat ik vooraf heb nagevraagd. Helaas wist de telefonisch verkoper zeker dat het goed zou komen.. Zeer teleurstellend dat een dergelijk grote partij zo klanten lokt. Ik kan niet wachten om het abonnement weer op te zeggen. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 March 2020, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Vandaag telefonisch contact gehad met  KPN medewerker, hij suggereerde dat ik vragen had over KPN Hussel ?! Ik dacht; daar gaan we weer met de fijne communicatie.

Volgens hem krijg ik niet de korting op mobiel omdat ik van Telfort kom, ondanks dat het nu is overgezet naar KPN.  Ik kan wel mijn abonnement opzeggen en een duurder KPN-mobiel aanvragen,  haha.

Met andere woorden De telefonische verkoopster van KPN heeft mij  vorig jaar gewoon  snel over de streep getrokken met de smoes dat het 8 weken ging duren.  De korting zou dan van huidige Telfort mobiel afgaan.

Jaa, schaamteloos gebakken lucht verkopen…….het staat in de kleine letters van de algemene voorwaarden dat  bijna alle dochter ondernemingen van KPN zijn uitgesloten van KPN Compleet.

Maar ja, dat weet ik nu, en jullie ook:wink:

Ik ga voortaan wel vragen de mondelinge afspraken volledig op papier te krijgen.

“Praatjes vullen geen gaatjes” zei mijn opa altijd.

Na verwijdering van mijn vorige reactie hier wil ik toch nogmaals aangeven dat mij exact hetzelfde is overkomen, dus dit zijn waarschijnlijk geen incidenten. Alle telefonische beloftes inderdaad laten vastleggen en lukt dat niet dan vooral lekker bij KPN wegblijven. Ik hoor het hem nog zeggen, ´Telfort en KPN wordt 1 dus ook op uw huidige Telfort abonnementen krijgt u 5 euro korting per maand´. Na overstap ligt het toch even anders, maar dat blijkt dan wel pas na de periode van bedenktijd.

Ik zou het netjes vinden als voor onze gevallen toch nog een oplossing wordt gevonden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Voorwendselen

Ik heb jouw vraag even een eigen topic gegeven. Ik begrijp ook heel goed dat je baalt omdat het gezegd is. Echter ondanks dat jouw mobiele Telfort abonnement onder gebracht is bij ons, blijf het een abonnement met Telfort voorwaarden. Die blijven dus van kracht en kun je dus alleen Telfort Compleet worden met de daarbij behorende voorwaarden. Jouw internet abonnement van Thuis is van voor de Hussel, dan krijg je een zenderpakket: Fox Sport of het Pluspakket als voordeel. Je krijgt namelijk het voordeel op het KPN product. Ik vind het dan ook spijtig om te lezen dat het zo gelopen is, maar meer kan ik er niet van maken. :(

Bedankt voor je reactie Bart,

Ik begrijp dat jij er verder individueel ook niet veel aan kan doen, maar KPN vind ik deze manier van handelen bij klantenwerving gewoon ronduit teleurstellend. Gezien andere verhalen die ik lees lijkt dit namelijk geen 'foutje’ te zijn, maar bewuste misleiding.

Fijne dag verder.

Reputatie 7
Badge +20

Die begrijp ik goed. Had niet zo mogen gebeuren. 

In ieder geval mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik dat graag.