Beantwoord

KPN mobiel Compleet voordelen behouden met overstap naar hussel thuis

  • 9 October 2019
  • 5 reacties
  • 1018 keer bekeken

Beste,

Vanavond telefonisch contact gehad met een medewerker van kpn.

Feit is dat we op dit moment 2 mobiele abonnementen hebben op 1 adres met compleet voordelen. Dit wil zeggen MB verdubbelaar, MB delen en €5 korting per abonnement per maand.

Nu zijn we ongeveer €10,- per maand goedkoper uit met ons vaste internet en tv als we oversluiten naar het nieuwe hussel abbonement voor thuis.

De medewerker (naam is bekend) (ook in overleg met zijn leidinggevende) heeft aangeven dat we deze overstap kunnen maken zonder consessies te doen op de voordelen die we nu hebben met onze mobiele abbonement met kpn compleet. Er is een aantekening hiervan gemaakt in het dossier van ons bij kpn.

Gezien het feit dat deze medewerker geen mail kan sturen om deze toezegging zwart op wit te hebben om eventuele latere discussies te voorkomen zoek ik nu via deze weg contact om alsnog de toezegging zwart op wit te hebben.

Graag zie ik een reactie tegemoet.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 October 2019, 10:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Nu zijn we ongeveer €10,- per maand goedkoper uit met ons vaste internet en tv als we oversluiten naar het nieuwe hussel abbonement voor thuis.
Weet je dat wel zeker of heb je wellicht via mijnKPN naar het wijzigen van het abonnement gekeken en over het hoofd gezien dat daar nog wat vervelende bugs in zitten die een lagere prijs doen vermoeden dan de werkelijke prijs.

Plaats hier eens het overzicht van jouw huidige abonnement en van de berekening van jouw gehusselde abonnement.



Huidige abonnement is het zelfde enkel€10,- meer betalen
Reputatie 7
Wat zijn die twee extra's? (Pluspakket en telefoon?)
Kan je ook een overzicht van jouw huidige contract posten?
Bijvoorbeeld de tweede pagina van de factuur.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Dennis485, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Los van de melding of je goedkoper uit bent of niet (dat kan ik uiteraard even voor je nakijken indien je Forum profiel aanvult) , je vraag gaat voornamelijk over of je de voordelen behoud. Hier kan ik het volgende over zeggen:
Doet de klant niets? Dan verandert er ook niets aan de voordelen die de klant nu al heeft. Verlengt de klant of koopt de klant een nieuw abonnement? Dan krijgt de klant Husselvoordelen op het nieuwe abonnement. Op het oude abonnement houdt de klant de oude voordelen. Ook wanneer de klant extra diensten besteld, zoals Spotify of snelheidsvas, behoudt de klant de oude voordelen.

Is dit voldoende bevestiging voor je? 🙂 Dit geldt voor iedereen, en is ook terug te vinden op onze website onder het kopje 'Heb je al een abonnement bij KPN?'
Reputatie 7
Badge +21

@Dennis485, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je jouw informatie hebt gevonden?

Reageer