Beste KPN,
Ik was klant van Telfort zowel mobiel als thuis. Mijn mobiele abonnement is zonder problemen overgezet naar het n netwerk. Gister heb ik wel mijn abonnement verlengt en ik zou graag willen KPN weten wanneer ik het mobieltje kan ophalen. Op jullie site adverteren jullie namelijk voor 23:59 bestelt is volgende dag in huis. Wanneer ik informatie hierover wil verkrijgen wordt ik verwezen naar '’Mijn Bestelling'' echter zie ik hier geen bezorgtijd en datum ook heb ik geen track en trace ontvangen.
Mijn tweede vraag gaat over het koppelen van Telfort thuis (nu overgezet naar KPN) aan mijn Mobiele abonnement. Jullie vragen hier naar een klantnummer, postcode, huisnummer en laatste drie cijfers van de betaalrekening. Echter heb ik van KPN nog geen factuur ontvangen. Ik ga ervanuit dat de laatste factuur van Telfort met de gevraagde gegevens zouden moeten werken. Echter krijg ik een melding dat de gegevens niet herkend worden als KNP product. Hoe kan ik alsnog mijn thuis abonnement koppelen aan mijn mobiele abonnement en hoe kan ik inloggen voor mijn KPN thuis? Ik heb hier nog geen gegevens van ontvangen.
In afwachting van uw antwoord.
Robert
Beste antwoord door Natasja
Bekijk origineel