Beantwoord

KPN Mobiel en Thuis

  • 5 February 2020
  • 10 reacties
  • 210 keer bekeken

Beste KPN,

Ik was klant van Telfort zowel mobiel als thuis. Mijn mobiele abonnement is zonder problemen overgezet naar het n netwerk. Gister heb ik wel mijn abonnement verlengt en ik zou graag willen KPN weten wanneer ik het mobieltje kan ophalen. Op jullie site adverteren jullie namelijk voor 23:59 bestelt is volgende dag in huis. Wanneer ik informatie hierover wil verkrijgen wordt ik verwezen naar '’Mijn Bestelling'' echter zie ik hier geen bezorgtijd en datum ook heb ik geen track en trace ontvangen.

Mijn tweede vraag gaat over het koppelen van Telfort thuis (nu overgezet naar KPN) aan mijn Mobiele abonnement. Jullie vragen hier naar een klantnummer, postcode, huisnummer en laatste drie cijfers van de betaalrekening. Echter heb ik van KPN nog geen factuur ontvangen. Ik ga ervanuit dat de laatste factuur van Telfort met de gevraagde gegevens  zouden moeten werken. Echter krijg ik een melding dat de gegevens niet herkend worden als KNP product. Hoe kan ik alsnog mijn thuis abonnement koppelen aan mijn mobiele abonnement en hoe kan ik inloggen voor mijn KPN thuis? Ik heb hier nog geen gegevens van ontvangen. 

In afwachting van uw antwoord. 

Robert 

icon

Beste antwoord door Natasja 12 February 2020, 19:28

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @Robertvhv1 , alleen de mobiele abo's zijn naar KPN overgezet, de thuisabo's komen pas in de loop van dit jaar aan de beurt, daarom lukt het ook (nog) niet om een thuis-abo  van Telfort binnen KPN ID te koppelen.

 

Ben je zelf naar KPN overgestapt dan hoor je van KPN een email met de nodig bevestiging en gegevens te krijgen. 

Dit stukje :Telfort thuis (nu overgezet naar KPN)   is alleen aan de orde als je overstapt.

Dag JanD en Galdor68,

bedankt voor jullie informatie tot nu toe, was zelf niet overgestapt ging automatisch. Fijn dat er nu meer duidelijkheid is over het thuis abonnement.

Aan KPN:

Ik heb inmiddels een email gekregen van KPN en een track en trace code. Hierin vermelden ze dat ik mijn mobiele telefoon pas morgen wordt bezorgd. Ik vind dit een kwalijke bedoeling. KPN geeft de klant de indruk dat wanneer zij voor 23:59 een product besteld deze de volgende dag in huis is.  Zie afbeeldingen hieronder:

Nu ben ik bij een KPN winkel langsgegaan om wellicht mijn toestel daar op te halen. De desbetreffende persoon zei in eerste instantie dat ze me er niet mee konden helpen. Hij vroeg mij niet naar een eventueel klantennummer of mobiele nummer. Ook zei de verkoop medewerker dat de informatie die op de site staat een aanname is. Dit is gewoon pakweg misleidende reclame. Tevens zei de werknemer ook als rede dat wellicht het toestel niet op voorraad was, of dat de postbezorger ziek is of dat hij een lekke band heeft. 

KPN wanneer jullie iets op je site beloven en neerzetten maak deze belofte dan waar. Graag zie ik de advertentie van voor 23:59 bestelt morgen in huis verwijderd worden van jullie website.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Robertvhv1. Van harte welkom hier. Mijn excuses, allereerst, voor de late reactie. Ik begrijp dat je eigenlijk twee verschillende vragen hebt.

Ik begrijp heel goed dat je baalt dat je toestel niet de volgende dag in huis was, terwijl dit wel op de website wordt vermeld. In de meeste gevallen worden KPN Mobiel bestellingen die vóór 23.59 uur zijn gedaan, de eerstvolgende werkdag bezorgd. Soms komt het voor dat dit niet lukt. Dat kan verschillende oorzaken hebben, welke ook zijn benoemd door mijn collega. Ik zie dat er bij jou enigszins vertraging zat in de orderbevestiging. Die heb je op 6 februari ontvangen, samen met daarin de Track & Trace-link. Volgens mijn informatie is het toestel diezelfde dag bezorgd. Kun je dat bevestigen? 

Je vraag over het koppelen van Telfort Thuis en KPN Mobiel is al grotendeels beantwoord door @JanD en @Galdor68, zie ik. Op dit moment kun je Telfort Thuis en KPN Mobiel nog niet koppelen in de app. Je Telfort-abonnement beheer je nog via Mijn Telfort. Telfort Mobiel is onlangs KPN Mobiel geworden. Meer informatie daarover lees je in dit topic.

Dag Natasja,

Bedankt voor het contacteren. Enige forumleden waren je al voor met het antwoord op de vraag over mijn KPN thuis. Toch nog bedankt voor de opheldering. De bevestiging van mijn order / bestelling kreeg ik op dinsdag 4-2 met daarbij een link met: Volg uw mobiele bestelling hier.  Daar zag ik terug dat mijn mobiel bij een voor mij onbekend pakket bedrijf in Den Haag lag. Dit bedrijf had erg slechte recenties op internet. Op 5-2 kreeg ik na mijn post hier op het forum het bericht dat mijn order was verstuurd + een Track & Trace link en dat ik deze de volgende dag kon verwachten. Op 6-2 kreeg ik een bericht dat mijn order klaar lag bij het gekozen PostNl Servicepunt. Ik kan je informatie dus niet bevestigen aangezien het voor mij in een ander tijdbestek is verlopen.

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Robertvhv1. Bedankt voor je reactie. Als ik het goed begrijp, heb je de bevestiging van je bestelling dus wel gewoon op 4 februari ontvangen per e-mail. Ik snap je teleurstelling wel, maar zoals eerder aangegeven komt het helaas ook wel eens voor dat het toestel niet de eerstvolgende werkdag voor je klaarligt. Heb je het toestel inmiddels wel af kunnen halen? :slight_smile:

"geweldige" service van KPN....:thumbsdown_tone2:

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Robertvhv1. Ik heb geen reactie meer van je gezien en ik ga er daarom van uit dat je het toestel inmiddels in huis hebt. Als ik nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag.

Dag Natasja,

Het toestel heb ik inmiddels binnen. Voor mij zou je nog één ding kunnen doen. Uit het belang voor toekomstige klanten die net zo gecharmeerd zijn van jullie advertentie als ik dat was, die de koper de indruk geeft dat ze hun product de volgende dag in huis hebben. Dat dit dan daadwerkelijk ook zo is. Zo niet graag bij de advertentie vermelden,  zoals je hier op het forum als KPN wel aangeeft dat het bezorgmoment van bestelden producten kunnen afwijken van de getoonde datum op advertentie. Wellicht daarbij ook de redenen vermelden om verdere teleurstellingen bij toekomstige klanten te voorkomen. 

Groet.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Robertvhv1. Ik begrijp je punt zeker. Het hangt ook een beetje van het toestel en de beschikbare voorraad af uiteraard. Als een toestel op voorraad is geldt: “Voor 23.59 besteld, morgen in huis.” In enkele gevallen lukt dit niet. Ik snap dat de vermelding op de website voor verwarring kan zorgen. We hebben dit eerder al doorgegeven binnen de organisatie en ik heb begrepen dat we dit niet aan gaan passen. 

Reageer