Beantwoord

KPN en Telfort compleet aanmelden

  • 19 June 2019
  • 11 reacties
  • 360 keer bekeken

Heb zelf een mobiele abo van Kpn, mijn eega een mobiele abo van Telfort, samen hebben we KPN compleet; internet, tv, vast bellen via glasvezel. Alleen ik krijg op mijn mobiel 5 euro per maand korting; klopt dat ? Zowel via KPN als Telfort compleet getracht voor beide mobiele abonnementen 5 euro korting, mb delen, etc in te schakelen, dat lukt tot nu toe niet.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 19 June 2019, 16:17

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hallo @GvanK, leuk dat je hier de hulpvraag stelt, welkom op het KPN forum 🙂 Samen komen jullie in aanmerking voor: KPN & Telfort Compleet. Via het online aanmeldformulier kun je het Telfort mobiele abonnement aanmelden voor de Compleetvoordelen.

Lukt de aanmelding niet? Bekijk voor de zekerheid jouw adresgegevens in MijnKPN. Alle abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Loop je ergens tegenaan, of heb je nog vragen? Laat het dan weten. We helpen je hier graag!
Dag Nadia, Top antwoord heb je gegeven. Krijg wel weer een mail met dezelfde boodschap; het kan tot een maand duren, etc. Hopen dat het nu beter gaat, dank je wel zover.
Reputatie 7
Dat is aardig van je, @GvanK. Ik ga er vanuit dat het nu goed gaat. Anders weet je mij te vinden 😉 Laat hier dan gerust weer een bericht achter, want dan zal ik er persoonlijk actie op ondernemen.

Ik vind een berichtje met goed nieuws ook altijd leuk om te lezen, als het gelukt is mag je het mij ook laten weten 😃
Heb ook het probleem dat KPN compleet nog niet compleet is.
Heb tv en internet van KPN en 2 mobiele nummers van Telfort.
Kan via de app en zowel de webversie niet de mobiele nummers toevoegen om de mb's te delen.
Paar dagen geleden via de chat contact gehad en daar werd mij verteld dat het binnen 24 uur zichtbaar zou zijn in de app.
Tot nu nog niets zichtbaar.
Dag Nadia,
inmiddels bijna 3 weken geleden sinds de laatste aanmelding ( de eerste was op 3 mei van dit jaar) en nog niets vernomen, noch van KPN noch van Telfort. De adressen kloppen, zowel bij KPN als Telfort exact hetzelfde adres. Begin toch weer gespannen uit te kijken naar de rekeningen van KPN en Telfort, op de laatsten was er nog geen melding van een veranderde "compleet".
Gr Geert
Reputatie 7
Hey @GvanK, goed dat je hier even navraag bij mij doet. Dat zal ik uitzoeken 🙂 Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met de gegevens? Postcode + huisnummer en mobiele telefoonnummers is voldoende. Dan kijk ik het voor je na! Geef je me hier even een seintje als ik aan de slag kan gaan? Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Hallo @Okitrooy, ik zie dat je nog geen reactie van mij hebt ontvangen, dat is niet zo netjes. Schijnbaar heb ik jouw bericht gemist, sorry daarvoor. Je gegevens staan al in je forumprofiel, super. Je bent aangemeld voor KPN - Telfort Compleet met twee mobiele nummers, Yay. Dat is gelukt 🙂 Als je hier nog vragen over hebt, laat het dan weten. Ik help je dan meteen verder.
Dag Nadia; postcode en huisnummer in het profiel gezet evenals de mobiele nummers van KPN en Telfort.
Dank je wel alvast,
Geert
Heb intussen ook via de chat contact gehad. Daar werd mij verteld dat Telfort idd is toegevoegd bij KPN, maar dat Telfort nog steeds zijn eigen zaakje regeld.
De betalingen en abbonementen komen ook gescheiden in mijn mail of overzicht in de app van KPN en TELFORT
Het is nu wel zo dat ik compleet ben, maar ik kan mijn Telfort 06 nummers niet toevoegen dus is het ook niet mogelijk om MB's te delen.
Is er al bekend of dat de nu gescheiden abbonementen worden samengevoegd onder KPN
Graag verneem ik van je.
Reputatie 7
Yes, bedankt voor je snelle reactie @GvanK. Ik duik er meteen even voor je in.

Goed dat je ook contact met de klantenservice hebt gezocht, @Okitrooy. Klopt. De betalingen van het vaste abonnement en mobiele nummers komen gescheiden. Dat is altijd een aparte facturatie geweest, dat blijft voorlopig ook wel zo.

Door het combineren van KPN en Telfort producten krijg je voordeel. Telfort Compleet! Hiermee krijg je nú meteen dubbel zoveel data*, korting van € 5,00 p/mnd op al je (Telfort) mobiele aansluitingen en een gratis zenderpakket.

Het delen van MB's onderling is alleen mogelijk bij KPN mobiel. Je kunt wachten totdat we de mobiele aansluiting(en) overplaatsen naar KPN, er is nog geen exacte datum bekend wanneer dit gaat gebeuren. Er is ook een andere optie. Als je contractvrij bent kun je met nummerbehoud zélf de overstap regelen naar KPN. Je betaalt dan geen aansluitkosten voor de overstap, omdat je Telfort klant bent. Alvast een warm welkom. Als de nummers over zijn naar KPN kunnen jullie onderling MB's delen :)

* dubbele data wanneer je thuis Internet (en TV) van KPN hebt
Reputatie 7
Dit is wel een erg koppige Compleet aanvraag , @GvanK. Ook ik zie niet dat je met het Telfort nummer bent aangemeld voor de Telfort (KPN) Compleet voordeel. Dat zal ik nu middels een ticket naar de tweede lijn voor je in orde maken. De verwerking gebeurt altijd op de 1e van de maand nadat je bent aangemeld. Ik houd een oogje in het zeil voor je. Maar schroom vooral niet als het nog niet gereed is, om mij hierop aan te spreken. De aanhouder wint uiteindelijk 😉

Reageer