Vraag

kpn/telfort compleet

  • 22 October 2019
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Reputatie 1

Beste

op 4-7-2019 heb ik een mail ontvangen dat mijn compleet actief is. MB’s, minuten en sms zijn verdubbeld. Echter zijn alleen de MB’s verdubbeld. Heb in het verleden gebeld en iedere keer het antwoord dat ik nog een week moest wachten. Echter telefonisch kan ik de mail niet laten zien vandaar nu via deze weg. Mijn vraag wanneer wordt het aangepast.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Welkom@antonlamers! Je bent hier dus al ruim 3 maanden mee bezig? :slight_frown: Vreemd dat de belminuten/sms’jes niet zijn verdubbeld. Ik ga er achteraan. Kun je jouw adresgegevens, klantnummer(s) en 06-nummer(s) toevoegen aan je profiel? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik dit verder uit.

Reputatie 7
Badge +28

@antonlamers: Reminder, als dit nog niet is opgelost.

Reputatie 1

Hoi Joran

 

ik ben vandaag gebeld, over 1 week zou het in orde moeten zijn. Jammer dat het zolang moet duren.  Iet dat ik erg veel bel, maar ga soms wel over mijn minuten heen, wat eigenlijk niet had gehoeven.

Reputatie 7
Badge +28

Blij dat het eindelijk is geregeld. Als er toch nog problemen zijn, laat het weten. Dan zoeken we dit verder uit. Laten we er niet vanuit gaan dat dat nodig is :slight_smile:

Reageer