Vraag

KPN + Telfort Compleet combineren

  • 25 June 2019
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Hallo!

Ik zit met het volgende:

We hebben thuis vast internet (DSL) van KPN en 4 mobiele abonnementen:
2x Telfort
2x KPN

Nou hadden we bij KPN altijd de dubbele data EN 5 euro korting vanwege de combi met vast internet.
Nu hebben de twee Telfort abo's alleen dubbele data, zonder de 5 euro korting.

Als ik het goed begrijp moet nu deze kortingsactie ook voor de Telfort abonnementen gelden?

Ik heb 18 mei de aanmelding gedaan voor Compleet, dit zou een maand kunnen duren. Maar daar nog steeds niks op terug gekregen en ik zie de korting ook niet terug.

Kan iemand me hierover meer duidelijkheid verschaffen? :)

Groet,
Marthijn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Mrtn . Welkom op het forum!
Wat vervelend dat nog niet goed lijkt te gaan. Ik begrijp dat je dit formulier hebt gebruikt?
Kun je bij het profiel ( persoonlijke opmerkingen) de twee telefoonnummers van telfort vermelden en mij een seintje geven? Dan ga ik er dieper in duiken.
Hoi @Mrtn . Welkom op het forum!
Wat vervelend dat nog niet goed lijkt te gaan. Ik begrijp dat je dit formulier hebt gebruikt?
Kun je bij het profiel ( persoonlijke opmerkingen) de twee telefoonnummers van telfort vermelden en mij een seintje geven? Dan ga ik er dieper in duiken.


De nummers staan in de persoonlijke info @Erwin_ !

Bedankt alvast!
Dit gaat wel goed, de twee Telfort abonnementen zijn standaard al € 5,00 lager in kosten dan de twee bij KPN.

Je kan voor de twee Telfort abonnementen aanspraak maken op dubbele data sinds vorig jaar als Telfort Combivoordeel het lijkt erop dat je hier van gebruik hebt gemaakt.

De 5 euro korting krijg je echt alleen voor de volledige KPN abonnementen.
De combinatie Telfort mobiel en KPN vast geeft je alleen een filmpakket naar keuze zover mij bekend.


Anders gesteld voor de korting zal je eerst moeten overstappen naar echte KPN abonnementen, dan komen deze 2 nummers ook in aanmerking voor het onderling gratis bellen en data delen.
Ik kan helaas niet bij de gegevens, @Mrtn . Zou je een nieuw topic op het telfort forum kunnen starten? Mijn collega's van telfort kunnen ongetwijfeld rechtstreeks bij de info.
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-kpn-telfort-compleet-81788

Overigens klopt het verhaal van @Galdor68 helemaal. Je kunt dus met die aanmelding een extra gratis zenderpakket krijgen .
Dat is vreemd, kunnen jullie moderatoren minder inzien dan in een winkel bijvoorbeeld?
Deze horen nu ook bij onze gegevens te kunnen bij vragen. Vanwege de sluiting van de Telfort winkels, aan de andere kant horen Telfort product vragen wel op het Telfort forum thuis.

Echter de vraag over €5,00 korting kan ook daar niet worden beantwoord omdat dit niet opgaat voor deze specifieke situatie.

Zoals in deze reactie zou ik meteen overwegen Telfort compleet klant te worden als mijn mobiel bij Telfort €5,00 goedkoper zou worden als ik Internet en TV bij KPN zou afnemen.

Wat ik niet terug vind of er sprake is van korting op mobiel bij Telfort als je geen TV bij KPN afneemt.