Beantwoord

kpn / telfort compleet gestopt?

  • 30 september 2019
  • 11 reacties
  • 474 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo

IK kreeg ineens van de week een mail met daarin dat mijn KPN compleet gestopt is omdat ik niet meer aan de voorwaarden voldoe. Volgens jullie heb ik geen Telfort mobiel abonnement meer maar die loopt gewoon nog steeds Dus er is niks veranderd . Mijn pluspakket is nu dus gestopt

 

.
Wat is er aan de hand??

Grtjs Lin

icon

Beste antwoord door Linlin 18 oktober 2019, 02:13

@Nadia Hallo Nadia.

 

Super bedankt. Wij hebben idd weer pluspakket!! 

Waarom het gestopt was weet ik niet; maar belangrijkste is dat we het weer terug hebben! 

 

Ontzettend bedankt dat je ons weer aangemeld hebt en dat dit versneld is gedaan!! 

 

Groetjes Lin. 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 1

Het moet Telfort Compleet zijn

Mijn excuus
 

 

Reputatie 7
Badge +15
Hey @Linlin, dat is raar. Ik zoek het graag voor je uit wat hier mis gaat. Administratief foutje? Wil je daarvoor je forumprofiel invullen met de benodigde gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant en mobiele nummer(s). Dan kijk ik het voor je na.

Geef je hier een seintje als de gegevens in je profiel staan? Hoor van je.
Reputatie 7
Badge +15
Hoi @Linlin. Heb je mijn berichtje nog gelezen? Ik help je graag 🙂
Reputatie 1
@Nadia ik heb t ingevuld hoor !
Reputatie 7
Badge +15
Hah, @Linlin. Dat is fijn. Ik zie dat je Compleet voordelen inderdaad zijn gestopt 😐

Heb je KPN én Telfort abonnementen op hetzelfde adres? Wil je voor de zekerheid in jouw MijnTelfort account controleren of het mobiele nummer nog wel op het juiste adres staat?
Staat alles goed? Meld je dan hier aan voor Telfort Compleet. Vul je postcode, huisnummer en mobiele nummers in. Heb je Interactieve TV van KPN en Telfort Mobiel? Kies dan direct gratis uit het Pluspakket of FOX Sport.

Als je nog vragen hebt? Stel ze hier dan gerust. We helpen graag!
Reputatie 1
@Nadia
Ik heb het opnieuw aangevraagd maar had ik ook al eerder gedaan. Ik heb nog steeds niks gehoord. En het compleet pakket is nog niet geactiveerd.


Heb jij nog kunnen achterhalen wat er gebeurd is? De abbo's staan op hetzelfde adres etc

Grtjs Lin
Reputatie 7
Badge +15

Hah @Linlin, zou je ook alle mobiele nummers die onder ‘Compleet’ moeten vallen willen aanvullen in je forumprofiel? Ik hoor van je! :) 

Reputatie 1

@Nadia  

Hoi hoi Nadia 

 

Ik heb mn mobiele nr van Telfort maar even bij persoonlijke boodschap ingevuld. 

 

Zo goed ?  Krijg ik  compleet weer terug? 

 

Grtjs Lin

Reputatie 7
Badge +15

Thanks, @Linlin. Met het mobiele nummer, kan ik in je gegevens komen bij Telfort. Dit staat allemaal goed, ik heb via de KPN Compleet desk opnieuw een aanmelding (versneld) gedaan! Je hebt binnen 15 minunten weer KPN / Telfort Compleet. Het Pluspakket wordt weer actief! :)

Reputatie 1

@Nadia Hallo Nadia.

 

Super bedankt. Wij hebben idd weer pluspakket!! 

Waarom het gestopt was weet ik niet; maar belangrijkste is dat we het weer terug hebben! 

 

Ontzettend bedankt dat je ons weer aangemeld hebt en dat dit versneld is gedaan!! 

 

Groetjes Lin. 

Reputatie 7
Badge +15

Hah @Linlin, graag gedaan! :) Ja, goeie vraag. Ik heb helaas ook niet kunnen vinden waarom het Pluspakket is gestopt. Jammer genoeg. Mocht het nog eens voorkomen, waar ik niet vanuit ga. Laat het me weten. Dan kom ik je weer helpen.

Heel veel kijkplezier!  

Reageer